Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej witam wszystkich.

W prawdzie nie jestem użytkownikiem 3d max'a, ale od czasu do czasu coś w 3d zrobię.

Jeśli już zajmuję się 3d to raczej w MODO 403, zbrush i Maya. W maya stawiam dopiero pierwsze kroki.

Ale do rzeczy:

 

Mam problem z ułożeniem siatki, w taki sposób, żeby opasała przedmiot, tak jak np rozkładamy pościel. W Modo jest opcja która się nazywa "snapping to background, ale mam z nią problem bo zmienia mi ona wielkość siatki którą chcę opasać jakiś inny przedmiot.

 

screenshot20100523at730.png

 

Wydaje mi się że w zbrush jest taka możliwość, ale nie bardzo wiem jak do niej dotrzeć.

 

Z gory dziękuję za pomoc

 

Pozdrawiam Mikołaj

Edytowane przez mgoras

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 740
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jeżeli dobrze zrozumieałem, to chcesz siatkę jednego przedmiotu, dopasować do drugiego?

przedmiot A układasz na jednej warstwie, przedmiot B na drugiej. Potem snaping -> constrain to background. I teraz jak będziesz robił Transfore to powinno dopasować siatkę jednego rpzedmiotu do tego który jest backgrundem. Najlepiej popróbować na prostych obiektach i zobaczyć jak to działa. powodzenia,

Napisano

Tak tak, ale żeby siatka ktorą chcę doposować mie zmieniała rozmiaru, bo przy move tool i push, niestety sitka którą mam dopasować zmienia rozmiar. Jest to o tyle klopotliwe, bo mam zdeformowany przedmiot i na niego muszę nałożyć etykietę i chciałbym żeby wymiary tej etykiety znacznie się zmeiniły.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności