kjubas Napisano 23 Maj 2010 Napisano 23 Maj 2010 witam wszystkich Moze mi ktos poradzic jak zmapowac moj obiekt tak zeby mniej wiecej taki jak na teksturze wychodzil rowniez na eleaacji? Nie mam pojecia dlaczego moja elewacja wyglada zupelnie inaczej niz moja teksttura w drugim zalaczniku. Uzywam UVW Map na wszystkie sposoby i strasznie mi znieksztalca. Kiedy Uzyje UVW z opcja BOX to jest najbardziej poprawnie ale za do w narozniku nie ma kontynuacji z tego co bylo na scianie sasiedniej A ja chce zeby te krzywe "oplataly" budynek. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
kjubas Napisano 23 Maj 2010 Autor Napisano 23 Maj 2010 jest do tego jakis tutorial?? nic z tego nie rozumiem :/
PICsell Napisano 23 Maj 2010 Napisano 23 Maj 2010 (edytowane) Jak rozumiem to problem mapowania. Możesz to zamapować recznie używając tego. Co do tutoriali - to popularny modyfikator, znajdziesz tutki na youtube czy w google. Edit. Napisz dokładnie w czym problem bo nie wpatrywałem się w render. Edytowane 23 Maj 2010 przez PICsell
kjubas Napisano 24 Maj 2010 Autor Napisano 24 Maj 2010 unwrap jest fajny chyba ale w moim przypadku nie do konca. Moj boks (skrzydło budynku z duzą iloscią okien) ie jest ortogonalnie ustawione w stosunku do siatki w scenie i jak generuję siatkę tych boksów to jest totalny balagan i nie potrafie tym sterowac zeby opracowac ta elewacje. Bo to jest tak jakby pod skosem widziane i te plaszczyzny nie sa widziane na wprost. Robi sie to jakims sposobem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się