Skocz do zawartości

Co zrobic zeby nie zniekształcało tekstury elewacji


Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich

 

Moze mi ktos poradzic jak zmapowac moj obiekt tak zeby mniej wiecej taki jak na teksturze wychodzil rowniez na eleaacji?

 

Nie mam pojecia dlaczego moja elewacja wyglada zupelnie inaczej niz moja teksttura w drugim zalaczniku. Uzywam UVW Map na wszystkie sposoby i strasznie mi znieksztalca. Kiedy Uzyje UVW z opcja BOX to jest najbardziej poprawnie ale za do w narozniku nie ma kontynuacji z tego co bylo na scianie sasiedniej A ja chce zeby te krzywe "oplataly" budynek.

 

dyplom98.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

83077487.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jak rozumiem to problem mapowania. Możesz to zamapować recznie używając tego. Co do tutoriali - to popularny modyfikator, znajdziesz tutki na youtube czy w google.

 

Edit. Napisz dokładnie w czym problem bo nie wpatrywałem się w render.

Edytowane przez PICsell
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

unwrap jest fajny chyba ale w moim przypadku nie do konca. Moj boks (skrzydło budynku z duzą iloscią okien) ie jest ortogonalnie ustawione w stosunku do siatki w scenie i jak generuję siatkę tych boksów to jest totalny balagan i nie potrafie tym sterowac zeby opracowac ta elewacje. Bo to jest tak jakby pod skosem widziane i te plaszczyzny nie sa widziane na wprost. Robi sie to jakims sposobem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności