Napisano 24 Maj 201014 l Dodaję 2 zaczęte samochody, które z powodu ( jakoś mi się odechciało na drugi dzień pracy bo stwierdziłem że mi beznadziejnie wyjdzie, ) Mojego niechciejstwa skończyłem w obecnym stanie. Dołaczam po dwa zdjęcia z siatką i bez. Oceńcie czy jest mniej więcej ok. I takie pytanie- Robię te modele poly-modelingiem i chciałem zapytać czy to dobra metoda, Czy np. NURMS są lepsze ( Widziałem turtoriale ale nie chciało mi się ich czytać ale jeżeli to lepsza metoda to chyba się zdecyduje). Chodzi mi głównie o wygode modelowania i szybkość, no i jakość oczywiście. VW Scirrocco http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/783b6446cbe20a12.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/67300194c8df111b.html Fiat Ciquecento http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a61bd306bef3bd1a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ef867a6ebd2e1dbf.html Oceniajcie Edytowane 24 Maj 201014 l przez graqu
Napisano 24 Maj 201014 l Tez chcialem zapytac, ale nie bylo odpowiedniego tematu. Osobiscie probuje swoich sil w rhino, ale jak porownujecie to do 3ds max? I jak z renderowaniem? Bo widze, ze ludzie przerzucaja prace do 3ds max i tam renderuja.
Napisano 24 Maj 201014 l graqu to co pokazales to napewno nie jest low poly.... co do nurbs vs poly, nikt ci konkretnie nie odpowie, poniewaz na to pytanie musisz sobie sam odpowoedziec, z czym ci wygodniej, to sa 2 zupelnie inne metody modelowania.... co do modelowania realnego low poly, to praktycznie najlepsza metoda, poniewaz zaczynasz od zarysu modelu w low poly(jak najmniej sie da) i tam gdzie trzena dzielisz, dodajesz tniesz, etc i takim schodkowym sposobem dochodzisz do ostatniego etapu, jest to najlepsza metoda poniewaz z samego poczatku bez wiekszego balaganu mozesz uniknac fakapow.... eazy-e imho nad poligonami jest wieksza kontrola niz nurbsami, i zawsze jesli musial bys zoptymalizowac siatke np na poczet gry, to raczej nie wyobrazam sobie tego robic z nurbsami..... co do renderu to wiekszosc uzywa v-raya, ale tak naprawde rowniez sam sobie musisz odp na pytanie ktorym ci sie bedzie lepiej operowac, V-ray jest najpopularniejszy i IMHO najlepszy...
Napisano 25 Maj 201014 l Nurbs są lepsze. Dają lepsze efekty ale trzeba się dużo nauczyć. Nurbsy zostały stworzone do projektowania technicznego zwłaszcza samochodów.
Napisano 25 Maj 201014 l Autor Dzięki. W sumie odeluje polygonami Bo także przekonał mnie filmik pokazujący modelowanie VW golfa polygonami, i to mi się spodobało. Co do NURBS to widziałem tylko długie turtoriale, i jakoś mnie to zniechęciło, Ale skoro teoretycznie są one stworzone do technicznych rusunków to spróbuję, w końcu trzeba się uczyć. A to co modelowałem to jest editable poly, zastosowałem tu poprostu jeszcze shell i wygładzanie. PS: Ale jak widzicie przyszłość tych zaczętych samochodów warto je kończyć. I pytano od czego zacząć to kończenie ? (Chodzi mi czy tył samochodu, bok )
Napisano 25 Maj 201014 l najlepiej w jednej bryle, jak juz nabierze ksztaltu i porobisz wszystkie zalamania na drzwiach itp(czesto sa takie przechodzace przez caly bok samochodu), to dopiero dzielisz, bo ja sam sie kiedys przejechalem jak z grubej rury odcialem drzwi a trza bylo zrobic takie zagiecie przez cala fure, roboty mozolnej mnostwo...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto