kuback Napisano 24 Maj 2010 Share Napisano 24 Maj 2010 Witam. Mam następujący problem. W v-ray, rendering-> environment-> reflection/refraction environment override, wrzucam bitmape reflect.jpg. Podczas renderowania w szkle odbija się owa mapa tylko że zwielokrotniona np 20sztx20szt . Jak zrobić, aby ta mapa się nie powielała i była pojedyńczo? Mam nadzieję, że w miarę jasno wytłumaczyłem mój problem :) . Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 24 Maj 2010 Share Napisano 24 Maj 2010 Daj bitmapie w material editorze w sekcji Coordinates "Environ" zamiast "Texture". Sz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuback Napisano 24 Maj 2010 Autor Share Napisano 24 Maj 2010 Super!!! Bardzo dziękuję, tym bardziej, że jest tak późno i nie wszyscy śpią. Dziękuję pressenter !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się