kuback Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 Witam. Mam następujący problem. W v-ray, rendering-> environment-> reflection/refraction environment override, wrzucam bitmape reflect.jpg. Podczas renderowania w szkle odbija się owa mapa tylko że zwielokrotniona np 20sztx20szt . Jak zrobić, aby ta mapa się nie powielała i była pojedyńczo? Mam nadzieję, że w miarę jasno wytłumaczyłem mój problem :) . Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.
pressenter Napisano 24 Maj 2010 Napisano 24 Maj 2010 Daj bitmapie w material editorze w sekcji Coordinates "Environ" zamiast "Texture". Sz.
kuback Napisano 24 Maj 2010 Autor Napisano 24 Maj 2010 Super!!! Bardzo dziękuję, tym bardziej, że jest tak późno i nie wszyscy śpią. Dziękuję pressenter !!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się