Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

mam problem. nie wiem jak moge przeniesc animacje deformacji modelu przez format FBX. niby mam podczas exportowania odfajkowane wszelkie animacje. Ale po ponownym otworzeniu tego FBXa w maxie nic nie widze.

Bardzo zalezy mi na deformacji mesha. zwykla kinematyke przenosze bez klopotu, ale deformacji nie mam pojecia jak: \

 

pozdr

 

Edit, chodzi mi o zwykla deformacje bez kosci.

Edytowane przez KoMic
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Hmmm, czyli animacje trzeba przeniesc przez ten plik xml osobno?

NIby dziala, ale jesli jesli mozliwosc przeniesienia tego w samym FBX, to byloby to wygodniejsze.

Musze przeniesc geometrie do silnika graficznego i nie mam pojecia jak pozenic go z tym XML aby wszytko banglalo

Edytowane przez KoMic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności