Napisano 26 Maj 201014 l Witam, mam problem. nie wiem jak moge przeniesc animacje deformacji modelu przez format FBX. niby mam podczas exportowania odfajkowane wszelkie animacje. Ale po ponownym otworzeniu tego FBXa w maxie nic nie widze. Bardzo zalezy mi na deformacji mesha. zwykla kinematyke przenosze bez klopotu, ale deformacji nie mam pojecia jak: \ pozdr Edit, chodzi mi o zwykla deformacje bez kosci. Edytowane 26 Maj 201014 l przez KoMic
Napisano 26 Maj 201014 l Autor Hmmm, czyli animacje trzeba przeniesc przez ten plik xml osobno? NIby dziala, ale jesli jesli mozliwosc przeniesienia tego w samym FBX, to byloby to wygodniejsze. Musze przeniesc geometrie do silnika graficznego i nie mam pojecia jak pozenic go z tym XML aby wszytko banglalo Edytowane 26 Maj 201014 l przez KoMic
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto