Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich,

chciałbym poddać Waszej krytyce moją pierwszą pracę w maxie ale nie pierwszą w 3d, wyrenderowaną w vray'u. Tym sposobem chciałem zapoznać się z programem i przełamać przyzwyczajenia nabyte w C4d.

Materiały są z vraymaterials. Reszta moja.

Wszelka krytyka mile widziana.

Na obecna chwilę brak wnętrza, dorobie coś na dniach, żeby nie było pusto.

Hm, jak widać długa droga przede mną, teraz zauważyłem odbicie dziwne na aucie.

Mam trochę problemów z grupowaniem, jakoś mało intuicyjne to dla mnie póki co.

---------

Rendery umieszczam na picasa google, gdyż coś mi nie wychodzi upload wg. instrukcji - za co przepraszam.

 

Pzdr.

 

http://picasaweb.google.pl/hgadomski/3DMax?feat=directlink

Edytowane przez illusion
  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie znam sie na samochodach za bardzo, ale wyglada na troche powyginany:)

Jakosc blikow to eksponuje i warto zbadac temat.

Ale calosciowo robi dobre wrazenie, naprawde spoko i dobrze sie na to patrzy.

Podzialasz chwile dluzej i bedzie masterpiece!

Napisano

Hmmm, dla mnie spoko model, tylko w oko rzuca się, jak dla mnie, zbyt płynne przejście między kolorami(czerwony i biały), no i nie wiem skąd ten zielony refleks, ale tak to dla mnie elegancko:D

Napisano (edytowane)

No więc prace nad moim pojazdem zostały zakończone.

Przedstawiam wersję ze zmodyfikowanym przodem - teraz bardziej odzwierciedla oryginał, dodałem trochę gratów w środku żeby nie było pusto. Na szczęście oryginał też nie miał luksusów... :)

Na chwilę obecną to koniec.

Wrócę do niego jak rozpracuję unwrap uvw.

Wszelkie słowa krytyki mile widziane, nowy pojazd w planach więc teraz jeszcze bardziej się przyłoże.

 

Nowe rendery pod linkiem:

 

http://picasaweb.google.pl/hgadomski/3DMax#

 

Pzdr.

 

Jedna rzecz jeszcze, czy można go wrzucić do galerii skończonych prac...?

Edytowane przez illusion
Napisano

przód zupełnie nie przypomina daytony, z przodu ma pełne nadkola a z tyłu rant, drzwi kończą się w połowie tylnego nadkola.

Napisano (edytowane)

Jednak kolejne korekty...

O co chodzi z tymi nadkolami?

Uważam że drzwi są zgodnie z oryginałem, a raczej z moim blueprintem.

 

Pzdr.

Edytowane przez illusion
Napisano (edytowane)

No cóż, następny będzie bardziej podobny :/

 

Oryginałów jest tylko kilka, za to powstało wiele mutantów, które różnią sie od siebie różnymi szczegółami od przodu począwszy a na kufrze kończąc, więc nie jest to wierna kopia.

 

To moja pierwsza praca w maxie, a początkowo (bryła) wzorowałem się na tym:

 

http://picasaweb.google.pl/hgadomski/3DMaxShelbyCobraDaytonaCoupe#5483919905123934946

 

Na razie to będzie wszystko, chciałbym scenkę ale póki co unwrap mnie prześladuje... :)

 

Screeny dodam, nie wiem czy o to chodziło cortes.

 

Dzięki

Edytowane przez illusion

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności