Napisano 29 Maj 201014 l Witam wszystkich, chciałbym poddać Waszej krytyce moją pierwszą pracę w maxie ale nie pierwszą w 3d, wyrenderowaną w vray'u. Tym sposobem chciałem zapoznać się z programem i przełamać przyzwyczajenia nabyte w C4d. Materiały są z vraymaterials. Reszta moja. Wszelka krytyka mile widziana. Na obecna chwilę brak wnętrza, dorobie coś na dniach, żeby nie było pusto. Hm, jak widać długa droga przede mną, teraz zauważyłem odbicie dziwne na aucie. Mam trochę problemów z grupowaniem, jakoś mało intuicyjne to dla mnie póki co. --------- Rendery umieszczam na picasa google, gdyż coś mi nie wychodzi upload wg. instrukcji - za co przepraszam. Pzdr. http://picasaweb.google.pl/hgadomski/3DMax?feat=directlink Edytowane 17 Czerwiec 201014 l przez illusion
Napisano 29 Maj 201014 l Nie znam sie na samochodach za bardzo, ale wyglada na troche powyginany:) Jakosc blikow to eksponuje i warto zbadac temat. Ale calosciowo robi dobre wrazenie, naprawde spoko i dobrze sie na to patrzy. Podzialasz chwile dluzej i bedzie masterpiece!
Napisano 29 Maj 201014 l Hmmm, dla mnie spoko model, tylko w oko rzuca się, jak dla mnie, zbyt płynne przejście między kolorami(czerwony i biały), no i nie wiem skąd ten zielony refleks, ale tak to dla mnie elegancko:D
Napisano 10 Czerwiec 201014 l Autor No więc prace nad moim pojazdem zostały zakończone. Przedstawiam wersję ze zmodyfikowanym przodem - teraz bardziej odzwierciedla oryginał, dodałem trochę gratów w środku żeby nie było pusto. Na szczęście oryginał też nie miał luksusów... :) Na chwilę obecną to koniec. Wrócę do niego jak rozpracuję unwrap uvw. Wszelkie słowa krytyki mile widziane, nowy pojazd w planach więc teraz jeszcze bardziej się przyłoże. Nowe rendery pod linkiem: http://picasaweb.google.pl/hgadomski/3DMax# Pzdr. Jedna rzecz jeszcze, czy można go wrzucić do galerii skończonych prac...? Edytowane 17 Czerwiec 201014 l przez illusion
Napisano 10 Czerwiec 201014 l przód zupełnie nie przypomina daytony, z przodu ma pełne nadkola a z tyłu rant, drzwi kończą się w połowie tylnego nadkola.
Napisano 10 Czerwiec 201014 l Autor Jednak kolejne korekty... O co chodzi z tymi nadkolami? Uważam że drzwi są zgodnie z oryginałem, a raczej z moim blueprintem. Pzdr. Edytowane 10 Czerwiec 201014 l przez illusion
Napisano 17 Czerwiec 201014 l Autor Parę dalszych modyfikacji... http://picasaweb.google.pl/hgadomski/3DMaxShelbyCobraDaytonaCoupe# Korekta przodu i paru innych detali. Korekta środka. Korekta kół. Walczę teraz z paskami. Bryły już raczej nie będe poprawiał. Będę wdzięczny za porady, wskazówki, krytykę. Pzdr. Illusion
Napisano 17 Czerwiec 201014 l nie wiem czy do końca jest on prosty - daj screeny z programu z duzym glossem, po za tym ładnie. Jakaś scenka na koniec, czy studio ?
Napisano 18 Czerwiec 201014 l to ma być ten model ? http://70.38.46.108/data/media/6/1965%20Shelby%20Cobra%20Daytona%20Coupe%20%28Replica%29.jpg przyglądnij się trochę, ustaw obok siebie Twój render i to zdjęcie wtedy sporo ujrzysz :D
Napisano 18 Czerwiec 201014 l Autor No cóż, następny będzie bardziej podobny :/ Oryginałów jest tylko kilka, za to powstało wiele mutantów, które różnią sie od siebie różnymi szczegółami od przodu począwszy a na kufrze kończąc, więc nie jest to wierna kopia. To moja pierwsza praca w maxie, a początkowo (bryła) wzorowałem się na tym: http://picasaweb.google.pl/hgadomski/3DMaxShelbyCobraDaytonaCoupe#5483919905123934946 Na razie to będzie wszystko, chciałbym scenkę ale póki co unwrap mnie prześladuje... :) Screeny dodam, nie wiem czy o to chodziło cortes. Dzięki Edytowane 18 Czerwiec 201014 l przez illusion
Napisano 18 Czerwiec 201014 l ładne autko :) dorzuc jeszcze jakis garaz, rozlany olej na ziemi i bedzie fajna scenka :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto