Napisano 31 Maj 201014 l Witam Jestem w trakcie robienia: http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/next-gen-weapon-creation-day-3-unwrapping-and-texture-baking/ Udało mi się wypalić mapki i podłączyć normal mapę do Xoliul shadera jednak mam taki problem, że obiekt widoczny jest praktycznie tylko z jednej strony tzn. prawdopodobnie ze strony światła skylight (z drugiej jest czarny). Doszedłem do tego, że obracając obiektem da się go całego oświetlić (światło pada tak jakby z jednego źródła) i ta część która jest skierowana w kierunku do niego jest oświetlona, po drugiej stronie obiektu zostaje czarne. Na filmie wyraźnie widać, że nie trzeba obracać obiektem by był oświetlony ze strony na którą na niego patrzymy, wystarczy obracać wokół niego kamerą i zawsze jest ok... próbowałem zmieniać pozycję świateł, dodawać nowe, przestawiałem opcje samego shadera i ciągle nic... może ktoś ma jakiś pomysł Z góry dzieki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto