Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Jestem w trakcie robienia:

 

http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/next-gen-weapon-creation-day-3-unwrapping-and-texture-baking/

 

Udało mi się wypalić mapki i podłączyć normal mapę do Xoliul shadera jednak mam taki problem, że obiekt widoczny jest praktycznie tylko z jednej strony tzn. prawdopodobnie ze strony światła skylight (z drugiej jest czarny).

 

Doszedłem do tego, że obracając obiektem da się go całego oświetlić (światło pada tak jakby z jednego źródła) i ta część która jest skierowana w kierunku do niego jest oświetlona, po drugiej stronie obiektu zostaje czarne.

 

Na filmie wyraźnie widać, że nie trzeba obracać obiektem by był oświetlony ze strony na którą na niego patrzymy, wystarczy obracać wokół niego kamerą i zawsze jest ok... próbowałem zmieniać pozycję świateł, dodawać nowe, przestawiałem opcje samego shadera i ciągle nic... może ktoś ma jakiś pomysł

 

Z góry dzieki

  • Wyświetleń 948
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.