xnamerx Napisano 1 Czerwiec 2010 Napisano 1 Czerwiec 2010 Ostatnio wpadł mi w ręce katalog z projektami domów jednorodzinnych pełny wizualizacji. Postanowiłem sprawdzić czy byłbym w stanie ugryźć taką prackę. Tym samym zabrałem się za mój pierwszy exterior. Wzorowany na jednym z projektów we wcześniej wspomnianej gazecie więc prosiłbym o przymknięcie oka na ew. architektoniczny kicz :D Powoli zbliżam się do końca i chciałem zasięgnąć rady co dodać/poprawić/wywalić etc.? Gwoli ścisłości (z resztą to pewnie łatwe do wyłapania) drzewko - gotowiec.
siwy Napisano 1 Czerwiec 2010 Napisano 1 Czerwiec 2010 Architektonicznie to nie taki znowu kicz, poza barierkami i paroma detalami. Zwykły dom po prostu. Wizualka za to czerstwa i nieciekawa wyszła. Kamera za wysoko, albo dom nie w skali. Światło takie sobie, szare cienie. Okna wyglądają na źle osadzone, jedne zlicowane ze ścianą, inne cofnięte. Odbicie w oknach i materiał szyb słabe. Brak parapetów. Dziwny podjazd do garażu i wejście do domu po trawie. Balkon wygląda na zbyt cienki. Brak obróbki blacharskiej komina. Za płotem jakaś łąka-nieużytek, nie poprawia atrakcyjności domu i wizki. Przy podjeździe niefajne te lampki są. Barierki blee. Stolarka w dziwnym kolorze, dałbym drewniane albo białe. Przydałyby się deski okapowe. Ogrodzenie nie pasuje zupełnie do domu. poza tym ok., wyjdzie z tego ładny obrazek jak dopracujesz pozdrawiam
xnamerx Napisano 1 Czerwiec 2010 Autor Napisano 1 Czerwiec 2010 Dzięki za sporo konkretów do poprawek - jedno drobne pytanie co do światła. Co konkretnie poprawić? Moim zamierzeniem był słoneczny dzień i dosyć ostre, ciemne cienie.
xnamerx Napisano 1 Czerwiec 2010 Autor Napisano 1 Czerwiec 2010 Światło to Vray sun. A i jeszcze jedno o co chodzi z blacharską obróbką komina ? Z wiadomościami na temat realiów budowlanych u mnie bieda i właśnie tego typu uwagi są dla mnie najcenniejsze bo klejąc domek "na wyobraźnię" mogę robić sporo rzucających się innym w oczy budowlanych pomyłek.
siwy Napisano 1 Czerwiec 2010 Napisano 1 Czerwiec 2010 przy sun+sky kolory światła i GI regulujesz kątem nachylenia sun'a, parametrami turbidity w sku i sun oraz white balance'em w vray phisical cam. Lepiej wyglądają wizki jak w cieniu odcienie są wpadające w błękit, chłodne kolory.
xnamerx Napisano 4 Czerwiec 2010 Autor Napisano 4 Czerwiec 2010 Drobny up - przede wszystkim korekta światła (jak się okazało świeciłem samym Sunem bez Sky i to było źródło żółto-szarej atmosfery w 1 renderze). Pozostało dorobić tylko pasujące barierki na tarasie i scenkę chyba uznam za skończoną.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się