Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

bawię się teraz trochę riggingiem i podczas użycia opcji tip move (klikam na postać, aby móc przemieścić odpowiednio węzły kości) wszystko wydaje się być ok prócz tego, że nie widać linii(tej żółtej oraz węzłów) temu tak się dzieje bo postać zasłania te linie, jak włączyć tą przeźroczystość albo ustawić linie żeby były cały czas widoczne?

mam nadzieje że w miarę zrozumiale napisałem

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale chyba chodzi ci o Bone X-ray.

U góry każdego view portu obok opcji shade'ingu znajduje się rozwijane menu dla opcji wyświetlania. Po prostu wbierz Bone X-ray wtedy kości staną się widoczne poprzez obiekt.

Napisano

noga.jpg

chodzi mi o to aby te żółte linie przenikały nogę...dzięki temu można dokładnie ustawić położenie węzłów a nie na chybił trafił...

x-ray jak widać jest włączone

Napisano

wybierz wireframe we viewporcie i zmień subpach na 1 w obiect properties. Powinieneś widzieć. Ale z doświadczenia że riggowanie "na oko" w lw średnio działa. Wszystko ma znaczenie: symeria, osie obrotu kości, położenia wierzchołków....

Najlepiej zrobić dokładny szkielet w skelegonami w modelerze i potem przekonwertować do kości. Tylko należy pamiętać aby tworzyć skelegony w jednym wybranym np "side" viewporcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności