Napisano 3 Czerwiec 201014 l Witam. bawię się teraz trochę riggingiem i podczas użycia opcji tip move (klikam na postać, aby móc przemieścić odpowiednio węzły kości) wszystko wydaje się być ok prócz tego, że nie widać linii(tej żółtej oraz węzłów) temu tak się dzieje bo postać zasłania te linie, jak włączyć tą przeźroczystość albo ustawić linie żeby były cały czas widoczne? mam nadzieje że w miarę zrozumiale napisałem
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale chyba chodzi ci o Bone X-ray. U góry każdego view portu obok opcji shade'ingu znajduje się rozwijane menu dla opcji wyświetlania. Po prostu wbierz Bone X-ray wtedy kości staną się widoczne poprzez obiekt.
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Autor chodzi mi o to aby te żółte linie przenikały nogę...dzięki temu można dokładnie ustawić położenie węzłów a nie na chybił trafił... x-ray jak widać jest włączone
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Może po prostu ustaw wyświetlanie obiektu jako wireframe i będziesz miał wszystko jak na dłoni:)
Napisano 5 Czerwiec 201014 l wybierz wireframe we viewporcie i zmień subpach na 1 w obiect properties. Powinieneś widzieć. Ale z doświadczenia że riggowanie "na oko" w lw średnio działa. Wszystko ma znaczenie: symeria, osie obrotu kości, położenia wierzchołków.... Najlepiej zrobić dokładny szkielet w skelegonami w modelerze i potem przekonwertować do kości. Tylko należy pamiętać aby tworzyć skelegony w jednym wybranym np "side" viewporcie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto