Jump to content

altarian

Members
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by altarian

  1. Ja też myślę że kolejny rok to będą bugfix'y a dodatkowo trzeba też coś dopisać do Chrono czy Nevrona. No a Blender rzeczywiście bardzo fajnie się rozwija i stanowi sporą konkurencję.
  2. No jeśli tak to traktują to spoko, ale mimo wszystko jak na tyle czekania i utrzymywania wszystkiego w wielkiej tajemnicy to trochę mało. Jeśli jest jak mówisz to może lada moment pokażą 12 i coś przełomowego chociaż chyba zbyt wiele oczekuję:)
  3. www.altariastudio.com

  4. Moim zdaniem to trochę mało jak na 1,5 roku czekania, spodziewałem się jakiegoś przełomu po LW 12 a tu kicha, dodane kilka drobiazgów. To utwierdza mnie w przekonaniu że przesiadka z LW na Blendera była bardzo dobrym wyborem. Mimo wszystko jednak kibicuję LW w końcu kawał życia z nim przepracowałem:)
  5. Na filmiku wszystko jest jasno pokazane. Aplikacja jest na prawdę bardzo pomocna szczególnie dla tych którzy pracują przy wszelkiego rodzaju symulacjach, ci od razu widzą potęgę tego narzędzia. Bardzo często podczas symulacji czy to rigid body czy cloth dochodzi do interpenetracji których nie sposób naprawić a tak dzięki chronosculpt możemy to zrobić w kilka chwil oszczędzając wiele czasu ,nerwów i pieniedzy. Choronosculpt nie jest aplikacją stricte do sculptingu i nie jest konkurencją dla programów takich jak Zbrush czy 3dCoat , sculpting tutaj jest traktowany jako narzędzie do poprawy cache'u dla danej geometrii. Nie wiem czy wystarczająco dobrze to wyjaśniełem ale próbowałem:) Adek Autodesk Geometry Cache to jak sama nazwa mówi cache dla softów z autodesku:) w Maya możesz go znaleźć w Animation/ geometry cache
  6. Dzięki Kuba, staram się nie cofać:)
  7. Hej Kuba ja miałem podobną historię i pomogło Export package scenes do nowej lokalizacji.
  8. Myślę że dałoby się to zrobić nodami /spot info+ distance to object ale trzeba by nad tym posiedzieć więc punkty stworzone w modelerze to dobre rozwiązanie. Jeśli nie wiesz jak to zrobić to mogę ci napisać na prv. Co do particli to tak musisz najpierw użyć particlefx do wygenerowania partikli a później użyć w instancerze opcji tak ja napisałeś Instance/Generaion/Type/Particles i instancer w miejscu partikli zrobi klony twojego obiektu. Co do głupich pytań to wyluzuj:) Wszyscy się uczymy
  9. Wiesz to zależy co chcesz konkretnie zrobić bo jest na to kilka sposobów. Np. możesz użyć rect. albo redial array i dać odpowiedni spacing. Możesz też użyć opcji points a wcześniej w modelerze przygotować sobie punkty tak aby ze sobą nie kolidowały. Kolejny sposób to particle, mżesz sypnąć particle z interakcją (collide) między sobą i ustawić odpowiedni particle size. Jak widzisz sposobów jest wiele wszystko zależy od tego co potrzebujesz.
  10. Tak artzgodka ma rację ja też robię dwa osobne obiekty i jest ok. Przy białym studio używam jeszcze shadera edge transparency + color filter zwykle opaque bo fajnie eksponuje krawędzie.
  11. Możesz też użyć "Effectora" Troche mało kontroli nad deformacją ale też jest spoko
  12. Pole item tak po krótce to pole vector używany w IK. Najczęściej wykorzystuje się go w Riggu łokcia lub kolana. Daje to większą kontrolę podczas animacji. A tak w ogóle to polecam Google albo stronę https://www.lightwave3d.com/learn/ :)
  13. altarian

    LW11 Destroy

    Najpierw freez object a później fracture/ Matrix /jitter amount na 0. Tak bym próbował.
  14. Witam. Jak w temacie poszukujemy renderingowca albo 3D generalisty od Lightwave'a. Użytkownikom wszelkich innych pakietów 3D serdecznie dziękujemy. Praca w siedzibie firmy w Warszawie. Więcej szczegółów na maila. Kontakt: [email protected]
  15. Aha LW 11 GOz wygląda że działa bez dodatkowych kombinacji tutaj tutorial więc jedyne co musisz zrobić to displacement mapa
  16. Mask option to nie wiem może zapomnieli:) ale jeśli ci to pomoże to użyj camera mask. Properties/Geometry/Camera mask.
  17. Tak możesz eksportować cały obiekt do LW tylko że przy dużym detalu w ZB LW go może nie udźwignąć.Nie jestem pewien czy w 11 GOz już to rozwiązał ale w poprzednich wersjach Lw potrzeba było kilku zabiegów. Zwykle korzysta się z disp. map albo normal map. Jeżeli korzystasz z Zb disp. musisz wiedzieć że Lw inaczej interpretuje axisy więc potrzebny jest mały zabieg zresztą przy normal mapch też. Displacement zrobisz w Lw za pomocą nodów setup jest bardzo prosty. Normal mapę musisz już na poziomie ZB ustawić tzn. przy exporcie mapy musisz odwrócić oś Z . Aha tak w ogóle to musisz zacząć od zrobienia w ZB UV'ki dla obiektu polecam plugin do ZB o nazwie UVmaster,bardzo łatwy w obsłudze, rewelacja:) .[ATTACH=CONFIG]85256[/ATTACH].
  18. altarian

    DVD/animacja

    Hej. Tak na szybko bo mam tylko chwiklę. Jeśli chodzi o MB i kaszke a także jittering na krawędziach to ustaw Threshold w adaptive sampling na 0.06 jeśli nadal będzie to 0.03 i nie ma bata. To też rozwiąże problem kaszki z MB. Model to kwestia przemodelowania(dodania geometrii). Jakość i kodeki? Ja zawsze renderuję do TGA a później skaładam. Sorry że tak po krótce ale muszę spadać. Jak masz pytania to wieczorkiem postaram się pomóc.
  19. Hej.Czy chodzi ci o cos takiego jak w załączniku:)? Jeśli tak to wejdź do huba w tray'u wybierz Properties/ customize color/additional/BG OGL Mesh. Done
  20. Ok, zamykam temat. Reinstal systemu i softu pomógł:) Szkoda tylko że nadal nie wiem dlaczego tak się działo.
  21. Hej ludzie:) Zastanawiam sie czy Wy też tak macie czy to tylko u mnie. Otóż renderuję scenkę i wszystko jest ok.Nastepnie wciskam render jeszcze raz nie wprowadzając żadnych zmian w scenie i niespodzianka. Scena całkowicie przejarana. To co, wyłączam całe oświetlenie,tone mapping,physSky jeśli akurat mam i renderuję jeszcze raz. Scena ciemna czyli ok więc zaczynam dodawać stopniowo oświetlenie ale scena nadal przepalona nawet z absurdalnymi wartościami typu Light intensity 0,01% (Skala sceny-1:1,photon mapping/lightmap,zmiana ustawień Kray'a nie pomaga) Dzieje się tak w każdej scenie na każdej wersji Luftwaffe. Win7 64bit. Pojawia się to dosyć niespodziewanie czasem po prostu po loadzie mimo że przy zapisie było ok. Nie wiem może się mylę ale wydaje misię że dzieje się tak po dodaniu IES'ów do sceny ale może się mylę bo nie pojawia się to od razu ale po jakimś czasie. Trochę mnie to hym....... wkurza? zwłaszcza przed deadline'm:) Dajcie znać jak u Was, czy macie coś podobnego.
  22. Miałem to samo. Teraz jak mam kilka layerów to najpierw odklikuje layer na którym pracuje , zaznaczm go jeszcze raz i dopiero modyfikuję. U mnie to działa.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy