Jump to content

agatfx

Members
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About agatfx

  • Rank
    Member
  1. artzgodka - tez mi sie to kojarzy z 3rd Powers w LW :)
  2. Czesc, tez w pracy mam E5-2687W oto rezultat testu ze strony NT: [ATTACH=CONFIG]93460[/ATTACH] 29,51min/sek
  3. macie jakieś wieści o Kray i kiedy jest spodziewana 3?????
  4. agatfx

    Kurs Lightwave3D

    super inicjatywa!!! szkoda, ze parę lat temu nie bylo takiej strony! A moze tez o animacji, kosciach itd przynajmniej podstawy. Dzieki za link :)
  5. agatfx

    Ostatni post

    duża strata dla subforum LW :(
  6. agatfx

    Octane Render

    pełne wsparcie dla animacji :)
  7. agatfx

    Octane Render

    Kuba jak juz cos w Octane zrobisz to sie tu pochwal :)
  8. O, super! Dziękuję Wam za bardzo pomocne informacje!!!
  9. tak wczesniej tez robilam ale zawsze byl problem z krawedzia plynu. W przypadku takiego ukladu jak u Was powstawal efekt zaraz na poczatku plynu odstawania od powierzchni szkla i jeszcze takie "kratkowanie" od nakladajacych sie polygonow. Panowie jak powinno byc prosba o korekte jezeli cos zle: Glass: 1,5 polygony zwrocone do przodu czyli zewnetrzne na zewnatrz, a wewnetrzne do srodka. Water: copy wewnetrzne polygony, daje nowy material, tne w miejscu krawedzi plynu i tworze wklesly menisk. Water: 1,333 polygony zwrocone - ????? na zewnątrz???? cholera :) to juz patologia :) RATUNKU! dziękuję Wam z chwile uwagi!
  10. Zrobiłam tak jak na schemacie od Kasi chyba go znalazła na forum NT. A moze źle to zinterpretowłam gdyż scianka z plynem i wewnetrzna scianka butelki to jedna siatka z jedym materialem zwrócona na zewnatrz. Dopiero od gornej krawedzi plynu w gore - wewnętrzna strona ma material glass zwrócona do wewnątrz. I tak wydaje sie, ze calosc wyglada ok jedynie render na wprost butelki daje takie błędy. Szkoda ale nawet nie mogę pokazać całej tej butelki.
  11. Kurcze szkoda gdyz nie wolno mi tego udostepniac... Scena z oswietleniem jest nie mojego autorstwa, a opakowanie - jest jeszcze w fazie projektu. I raczej marnie by sie to dla mnie skonczylo. Rray cutoff i ray precision przetestowalam - efekt u mnie jest taki: cutoff: 1 - 0.01 daje ciemne plamy malo detali, szczegolow - szybki render. powyżej - 0.01 nawet do 0.00001 wiecej szczegolow w refrakcji ale o wiele wolniejszy render. ray precision: tu nie wiem na co zwracac uwage gdyz roznic nie postrzegam. Chyba za moło tą opcje wysiedziałam. A moze gdybym w okolicach krawedzi plynu mocno zagęściła siatke na butelce, czy cos by to dalo? Ale to kolejny - e testy. dzięki artzgotka! :)
  12. Hej! Moze ktos z Was wie co moze byc powodem takich artefektow - MODEL, czy SCENA????? Nie moge za nic się tego pozbyc. W ostatnim rederze od prawej przypadkiem sie udalo. Ale scene gdzies wcieło... [ATTACH=CONFIG]89724[/ATTACH] Sporo tu w temacie szkla ciekawe, czy LW daje ciala, czy generalnie to ciezki temat? Jeszcze jak szklo lub plyn ma jakos barwe i cos jest w tle to daje rade ale jak ma byc w jasnym - (bialym) studiu, a opakowanie to np. woda tooo dla mnie problem :( pozdrawiam Ag
  13. Hej Ludzie nie wiem, zle cos robie (pewno itak) ale często znikają dwie kompozycje - surface ID /objects ID. Tzn. pojawiają sie biale pliki. F9 i raz jest, a raz nie????? Moze czegos nie zaznaczam albo w zlej kolejnosci. Kuuurde! Mieliście tak? pozdro Agata
  14. Bardzo zjechałeś tą mapę musisz to naprawić. Dodaj jeszcze jakies obiekty3D -jest łyso. To nie "martwa natura" ze dzbankiem. ;P Nie jestem pewna ale moze zmiana ogniskowej kamery moze Ci pomoc. Zobacz czy w pliku z mapa jest info jakim obiektywem bylo robione zdjęcie i te same parametry daj w - real lens camera. Tu głośno myślę i nie jestem pewna, czy pomoże. pozdrawiam
  15. a bardzo mozlwe gdyz obiekt ten pochodzi z zewnątrz z duza iloscia warstw i byl rigowany. Do zlecenia nie bylo to potrzebne więc całość splaszczylam. ZiPER - BARDZO DUŻE - DZIĘKUJĘ!!!!!! ciekawe, czy sobie poradzę - racja bez kopii zapasowej się nie obejdzie :) dzieki!
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy