Skocz do zawartości

displacement i method


Piotr Dobosz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Displacement to jest mapa nierówności która fizycznie odkształca siatkę tzn jeżeli na płaski obiekt np plane nałozysz mapę Displacement to nie będzi on już taki plaski :)) zasada jest taka że to co czarne na takiej mapie odkształca siatkę w jedną sronę a to co białe w przeciwną kolor 50% szary nie zmienia nic. Aby taka mapa zadziałał musisz wrzucić ją do slotu Displacment w edytorze materiałów. Do tego np w mentalu wprowadzsz dodatkowe ustawienia dla displace które odnoszą się globalnie do wszystkich obiektów w scenie które mają tę mapę. Więc jak tam globalnie dla wszystkich to w editable poly na samym dole będa to ustawienia dla danego modelu i jego polygonów.

Zgrubsza tak to wygląda no chyba że się mylę to proszę mnie porawić ;)

pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności