Gość s0ltys Napisano 4 Czerwiec 2010 Napisano 4 Czerwiec 2010 Mój problem wygląda następująco: zrobiłem sobie w maxie szkielet pumy i chce z niego zrobić coś, jak biped- moje pytanie jak?
XaoC Napisano 4 Czerwiec 2010 Napisano 4 Czerwiec 2010 tu jest fajnie wyłożone co i jak: http://www.character-studio.net/modify_the_biped_structure_in_figure_mode.htm
Gość s0ltys Napisano 4 Czerwiec 2010 Napisano 4 Czerwiec 2010 Chodziło mi o coś innego, nie o modyfikowanie bipeda tylko o zrobienie go od zera
XaoC Napisano 4 Czerwiec 2010 Napisano 4 Czerwiec 2010 No to proponuje na bonesach i sobie odpowiednio pochainowac, przynajmniej bedziesz wiedzial co sie dzieje (nie ufam bipedowi:D)
guru Napisano 4 Czerwiec 2010 Napisano 4 Czerwiec 2010 Koledzie chodzi o zrobienie rigu pumy rozumiem? To ciezko odpowiedziec tak o postem. Musisz poczytac o riggingu, a jest co czytac. Wszystko zalezy jaka kontrole chcesz miec nad szkieletem. Poczytaj o IK, FK na sam poczatek. Potem o kontrolerach czyli wszystkim co jest w zakladce Animation>constrains, Wire params etc. To zbyt ogolne pytanie zeby na nie w jednym poscie odpowiedziec. A nikt ci nie powie jak zrobic rig od poczatku do konca bo z kazda postacia jest inaczej. Powodzenia
Gość s0ltys Napisano 4 Czerwiec 2010 Napisano 4 Czerwiec 2010 Wielkie dzięki guru, bardzo mi pomogłeś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się