Skocz do zawartości

Tworzenie własnego BIPEDA


Rekomendowane odpowiedzi

Gość s0ltys
Napisano

Mój problem wygląda następująco: zrobiłem sobie w maxie szkielet pumy i chce z niego zrobić coś, jak biped- moje pytanie jak?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość s0ltys
Napisano

Chodziło mi o coś innego, nie o modyfikowanie bipeda tylko o zrobienie go od zera

Napisano

No to proponuje na bonesach i sobie odpowiednio pochainowac, przynajmniej bedziesz wiedzial co sie dzieje (nie ufam bipedowi:D)

Napisano

Koledzie chodzi o zrobienie rigu pumy rozumiem? To ciezko odpowiedziec tak o postem. Musisz poczytac o riggingu, a jest co czytac. Wszystko zalezy jaka kontrole chcesz miec nad szkieletem.

Poczytaj o IK, FK na sam poczatek. Potem o kontrolerach czyli wszystkim co jest w zakladce Animation>constrains, Wire params etc.

 

To zbyt ogolne pytanie zeby na nie w jednym poscie odpowiedziec. A nikt ci nie powie jak zrobic rig od poczatku do konca bo z kazda postacia jest inaczej.

Powodzenia

Gość s0ltys
Napisano

Wielkie dzięki guru, bardzo mi pomogłeś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności