Skocz do zawartości

Tworzenie własnego BIPEDA


Gość s0ltys

Rekomendowane odpowiedzi

Gość s0ltys

Mój problem wygląda następująco: zrobiłem sobie w maxie szkielet pumy i chce z niego zrobić coś, jak biped- moje pytanie jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Koledzie chodzi o zrobienie rigu pumy rozumiem? To ciezko odpowiedziec tak o postem. Musisz poczytac o riggingu, a jest co czytac. Wszystko zalezy jaka kontrole chcesz miec nad szkieletem.

Poczytaj o IK, FK na sam poczatek. Potem o kontrolerach czyli wszystkim co jest w zakladce Animation>constrains, Wire params etc.

 

To zbyt ogolne pytanie zeby na nie w jednym poscie odpowiedziec. A nikt ci nie powie jak zrobic rig od poczatku do konca bo z kazda postacia jest inaczej.

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności