Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mój problem wygląda następująco: zrobiłem sobie w maxie szkielet pumy i chce z niego zrobić coś, jak biped- moje pytanie jak?

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chodziło mi o coś innego, nie o modyfikowanie bipeda tylko o zrobienie go od zera

Napisano

No to proponuje na bonesach i sobie odpowiednio pochainowac, przynajmniej bedziesz wiedzial co sie dzieje (nie ufam bipedowi:D)

Napisano

Koledzie chodzi o zrobienie rigu pumy rozumiem? To ciezko odpowiedziec tak o postem. Musisz poczytac o riggingu, a jest co czytac. Wszystko zalezy jaka kontrole chcesz miec nad szkieletem.

Poczytaj o IK, FK na sam poczatek. Potem o kontrolerach czyli wszystkim co jest w zakladce Animation>constrains, Wire params etc.

 

To zbyt ogolne pytanie zeby na nie w jednym poscie odpowiedziec. A nikt ci nie powie jak zrobic rig od poczatku do konca bo z kazda postacia jest inaczej.

Powodzenia

Napisano

Wielkie dzięki guru, bardzo mi pomogłeś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności