Napisano 4 Czerwiec 201014 l Mój problem wygląda następująco: zrobiłem sobie w maxie szkielet pumy i chce z niego zrobić coś, jak biped- moje pytanie jak?
Napisano 4 Czerwiec 201014 l tu jest fajnie wyłożone co i jak: http://www.character-studio.net/modify_the_biped_structure_in_figure_mode.htm
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Chodziło mi o coś innego, nie o modyfikowanie bipeda tylko o zrobienie go od zera
Napisano 4 Czerwiec 201014 l No to proponuje na bonesach i sobie odpowiednio pochainowac, przynajmniej bedziesz wiedzial co sie dzieje (nie ufam bipedowi:D)
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Koledzie chodzi o zrobienie rigu pumy rozumiem? To ciezko odpowiedziec tak o postem. Musisz poczytac o riggingu, a jest co czytac. Wszystko zalezy jaka kontrole chcesz miec nad szkieletem. Poczytaj o IK, FK na sam poczatek. Potem o kontrolerach czyli wszystkim co jest w zakladce Animation>constrains, Wire params etc. To zbyt ogolne pytanie zeby na nie w jednym poscie odpowiedziec. A nikt ci nie powie jak zrobic rig od poczatku do konca bo z kazda postacia jest inaczej. Powodzenia
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto