Gość Namib Napisano 4 Czerwiec 2010 Napisano 4 Czerwiec 2010 Witam. Jestem nowy na tym forum i mam nadzieję że w jakiś sposób przyjmiecie mnie do otoczenia. Od kilku miesięcy bawię się w 3Ds Maxie 9. Dziś zrobiłem model kuchni, taki z głowy. Oczywiście nie jest idealny, a może nawet słaby. Scena pozbawiona jest szczegółów, jak na razie uczę się więc utrudniło by mi to pracę. W późniejszym czasie dodam kilka. Dziś może zacznę tworzenie materiałów, ale to jeszcze nie jest pewne. Mam nadzieję że otrzymam jakieś porady od was.
marcinW Napisano 4 Czerwiec 2010 Napisano 4 Czerwiec 2010 może skup się trochę na proporcjach i jakiejś takiej praktycznej stronie. np między krzesła a stół żadna noga chyba się nie zmieści ;) nie krępuj się na początku robić czegoś co już istnieje - zawsze łatwiej Ci będzie dostrzec pewne błędy bez pomocy innych. powodzenia
kubapod1989 Napisano 4 Czerwiec 2010 Napisano 4 Czerwiec 2010 Witam na forum, a co do sceny to: -Blat, w którym jest zlew jest za niski. -zlew bliżej krawędzi -może jakieś okno, drzwi, oświetlenie -krzesła za wysokie -widać za dużo kopiowania modeli Wdaj się w detale. Jeszcze nie teksturuj tym bardziej że światło jeszcze nie jest ustawione.
Gość Namib Napisano 5 Czerwiec 2010 Napisano 5 Czerwiec 2010 (edytowane) Krzesło zmieniłem, blat chyba jest na dobrej wysokości, zlew jest przysunięty najbliżej jak się da, okno jest - jeszcze jakieś lampy zrobię. Mam mały problem, gdy nałożyłem kilka podstawowych textur ( kolo ściany, płytek, okna, wstawiłem szybę) to render znacznie się wydłużył do około 1.5h. Czy to wina wielu obiektów z smooth lub turbo smooth czy też źle ustawienie renderu ? Edytowane 5 Czerwiec 2010 przez Namib
Tweester Napisano 5 Czerwiec 2010 Napisano 5 Czerwiec 2010 Ten kran trochę wielki według mnie. Blad tam jest zbyt prostokątny, zrób coś na styl tak jak masz stół. Warto by było dodać detale do garnków (śrubki przy uchwytach itd.). To wysokie krzesło to ma za cienkie nogi chyba że z tytanu są. Jak by była wyższa osoba to uderzy głową w to coś co jest nad stołem. Fajna ogólnie praca. Życze powodzenia :)
graqu Napisano 5 Czerwiec 2010 Napisano 5 Czerwiec 2010 Zmień sobie jednostki na centymetry (domniemam że nie masz) to naprawde uwygadnia prace, w szczególności jeśli ważne są proporcje.
Gość Namib Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 Witam, przepraszam za tak długą przerwę, wiecie koniec roku więc trzeba oceny poprawić. Poprawiłem trochę model, ale dalej mam kilka problemów. 1. to to że są takie "schody" mimo iż mam nałożony MS. 2. to cienie, muszę jeszcze popracować nad renderingiem. Zmieniłem kran, wysepka inna, dałem fotel (albo krzesło). Z góry oświadczam że to taki "futurystyczny" i dlatego taki niski. Nie wiem co zrobić w ścianie nad kranem. Dałem takie małe okienko ale trochę nie pasuje. Chciałem pułki też nie pasowały, jeśli są jakieś pomysły to pisać.
Tweester Napisano 13 Czerwiec 2010 Napisano 13 Czerwiec 2010 Krzesła są bardzo niskie, tak samo jak stół. Mimo że futurystyczne, to raczej rozmiar ludzi się nie zmienia chyba że chcesz dla chinczyków/japonczyków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się