grzegorzwegorz6 Napisano 8 Czerwiec 2010 Napisano 8 Czerwiec 2010 Moze mi ktoś udzielić info jak wyrenderowac obraz tak aby na siatce widoczne były jej krawedzie...Tak jak po nacisnieciu F4 podczas edycji modelu...Przy okzaji mozecie mi podpowiedziec jak edytowac tak siatke zeby widac bylo krawedzie tj.bez wygładzania z mocnyi przejsciami miedzy poszczegolnymi przejsciamy(tripatch).Bede wdzieczny za pomoc.Pozdrawiam
grzegorzwegorz6 Napisano 8 Czerwiec 2010 Autor Napisano 8 Czerwiec 2010 W skrócie gdyby ktos nie zrobumial chodzi mi o wyrenderowanie obrazu z widoczna siatka krawędzi.
indian Napisano 8 Czerwiec 2010 Napisano 8 Czerwiec 2010 w Scanline musisz zaznaczyć wejsc w roletę Shader basic paramters - pierwsza w materiale i tam zaznaczyc wire, dalej w Extended Parameters możesz ustawić grubość lini, kolor diffuse materiału będzie kolorem linii w Vray jest specjalna mapa VrayEdges Tex która renderuje bardzo piękne bryły z siatkami, też można ustawić grubość lini, kolor diffuce będzie kolorem face'ów http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/vrayedgestex_params.htm
grzegorzwegorz6 Napisano 8 Czerwiec 2010 Autor Napisano 8 Czerwiec 2010 super dziekuje ci bardzo...szkoda ze nie dziala w bumpie(a moze nie umeim tego wlaczyc).A powie mi ktos jak podczas modelowania siatki ustawic "twarde przejsci miedzy płaszczyznami? http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=68453 konkretnie na tych renderach przed wygładzeniem gdzie widac krawedzie siatki.
Rekomendowane odpowiedzi