MagicMarcus Napisano 12 Maj 2004 Napisano 12 Maj 2004 Witam! To jest mój pierwszy post na forum i mam nadzieję, że niedługo będzie ich więcej... Ale do rzeczy: modeluję sobie postać Mike\'a z bajki \"Potwory i spółka\" (nic prostszego nie można chyba wymodelować ;-) żartuję bo i przy nim mam problemy ponieważ jestem bardzo początkujący, chociaż widzę duże postępy). I teraz pytanko: tworzę kulę i chciałbym na niej wymodelować usta (usmiechnięte, smutne, itp.)(acha, zapomniałem dodać, że tworzę w oparciu o poly).ok, zrobię np. usmiech nawet wychodzi ale jak np. chcę zmienić na jakiś grymas to mi się już siatka rozjeżdża. Macie na to jakieś metody?? Dzięki z góry Pozdrawiam Marek Dla rozluźnienia: trochę iluzji
ZZar Napisano 12 Maj 2004 Napisano 12 Maj 2004 Po pierwsze w jakim programie, po drugie pokaż siatkę.
MagicMarcus Napisano 13 Maj 2004 Autor Napisano 13 Maj 2004 No tak ;-) Robię to w 3ds 6. A co do siatki, cóż, zwykła kula i na niej usta. Bardziej by mi zależało na Waszych propozycjach. Ale jutro postaram się coś zamieścić.
MagicMarcus Napisano 17 Maj 2004 Autor Napisano 17 Maj 2004 Dzięki za pomoc ;-) Po wielu godzinach spędzonych przy stworzeniu czegokolwiek organicznego doszedłem do wniosku, że łatwiej jednak początkującemu (a takim jestem) bawić się rzeczami mniej wymagającymi powiedzmy zdolności (talentu, etc.). Pozdrawiam
Kris_R Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 Bardzo słusznie :) A na przyszłość zdaj sobie sprawę, że Mike jest jednym obiektem.. (no prawie bo gałka oczna, zęby i język są osobno)... ale generalnie głowa, ręce, nogi, powieka.. to jedna caość... A przygotowanie siatki pod animację wiąże się ze znajomością wielu dosć sztywnych zasad (anatomia, qaud poly, edgeloops...) żeby siatka się nie rozjezdżała.. myslę ze na to przyjdzie czas
MagicMarcus Napisano 17 Maj 2004 Autor Napisano 17 Maj 2004 :-) Jako takiego Mika \"zrobiłem\", tj, korpus, rece, nogi, powieka, oko tylko trudniej było z animacją (czyt. zmianą mimiki). Ale tak jak napisałeś na to też przyjdzie czas. Dzięki Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi