Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

To jest mój pierwszy post na forum i mam nadzieję, że niedługo będzie ich więcej...

Ale do rzeczy:

modeluję sobie postać Mike\'a z bajki \"Potwory i spółka\" (nic prostszego nie można chyba wymodelować ;-) żartuję bo i przy nim mam problemy ponieważ jestem bardzo początkujący, chociaż widzę duże postępy).

I teraz pytanko: tworzę kulę i chciałbym na niej wymodelować usta (usmiechnięte, smutne, itp.)(acha, zapomniałem dodać, że tworzę w oparciu o poly).ok, zrobię np. usmiech nawet wychodzi ale jak np. chcę zmienić na jakiś grymas to mi się już siatka rozjeżdża.

Macie na to jakieś metody??

Dzięki z góry

Pozdrawiam Marek

Dla rozluźnienia: trochę iluzji

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No tak ;-)

Robię to w 3ds 6.

A co do siatki, cóż, zwykła kula i na niej usta. Bardziej by mi zależało na Waszych propozycjach.

Ale jutro postaram się coś zamieścić.

Napisano

Dzięki za pomoc ;-)

Po wielu godzinach spędzonych przy stworzeniu czegokolwiek organicznego doszedłem do wniosku, że łatwiej jednak początkującemu (a takim jestem) bawić się rzeczami mniej wymagającymi powiedzmy zdolności (talentu, etc.).

Pozdrawiam

Napisano

Bardzo słusznie :) A na przyszłość zdaj sobie sprawę, że Mike jest jednym obiektem.. (no prawie bo gałka oczna, zęby i język są osobno)... ale generalnie głowa, ręce, nogi, powieka.. to jedna caość...

A przygotowanie siatki pod animację wiąże się ze znajomością wielu dosć sztywnych zasad (anatomia, qaud poly, edgeloops...) żeby siatka się nie rozjezdżała.. myslę ze na to przyjdzie czas

Napisano

:-)

Jako takiego Mika \"zrobiłem\", tj, korpus, rece, nogi, powieka, oko tylko trudniej było z animacją (czyt. zmianą mimiki).

Ale tak jak napisałeś na to też przyjdzie czas.

Dzięki

Pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności