Skocz do zawartości

Mimika twarzy


MagicMarcus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

To jest mój pierwszy post na forum i mam nadzieję, że niedługo będzie ich więcej...

Ale do rzeczy:

modeluję sobie postać Mike\'a z bajki \"Potwory i spółka\" (nic prostszego nie można chyba wymodelować ;-) żartuję bo i przy nim mam problemy ponieważ jestem bardzo początkujący, chociaż widzę duże postępy).

I teraz pytanko: tworzę kulę i chciałbym na niej wymodelować usta (usmiechnięte, smutne, itp.)(acha, zapomniałem dodać, że tworzę w oparciu o poly).ok, zrobię np. usmiech nawet wychodzi ale jak np. chcę zmienić na jakiś grymas to mi się już siatka rozjeżdża.

Macie na to jakieś metody??

Dzięki z góry

Pozdrawiam Marek

Dla rozluźnienia: trochę iluzji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dzięki za pomoc ;-)

Po wielu godzinach spędzonych przy stworzeniu czegokolwiek organicznego doszedłem do wniosku, że łatwiej jednak początkującemu (a takim jestem) bawić się rzeczami mniej wymagającymi powiedzmy zdolności (talentu, etc.).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo słusznie :) A na przyszłość zdaj sobie sprawę, że Mike jest jednym obiektem.. (no prawie bo gałka oczna, zęby i język są osobno)... ale generalnie głowa, ręce, nogi, powieka.. to jedna caość...

A przygotowanie siatki pod animację wiąże się ze znajomością wielu dosć sztywnych zasad (anatomia, qaud poly, edgeloops...) żeby siatka się nie rozjezdżała.. myslę ze na to przyjdzie czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności