Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

To jest mój pierwszy post na forum i mam nadzieję, że niedługo będzie ich więcej...

Ale do rzeczy:

modeluję sobie postać Mike\'a z bajki \"Potwory i spółka\" (nic prostszego nie można chyba wymodelować ;-) żartuję bo i przy nim mam problemy ponieważ jestem bardzo początkujący, chociaż widzę duże postępy).

I teraz pytanko: tworzę kulę i chciałbym na niej wymodelować usta (usmiechnięte, smutne, itp.)(acha, zapomniałem dodać, że tworzę w oparciu o poly).ok, zrobię np. usmiech nawet wychodzi ale jak np. chcę zmienić na jakiś grymas to mi się już siatka rozjeżdża.

Macie na to jakieś metody??

Dzięki z góry

Pozdrawiam Marek

Dla rozluźnienia: trochę iluzji

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

No tak ;-)

Robię to w 3ds 6.

A co do siatki, cóż, zwykła kula i na niej usta. Bardziej by mi zależało na Waszych propozycjach.

Ale jutro postaram się coś zamieścić.

Napisano
  • Autor

Dzięki za pomoc ;-)

Po wielu godzinach spędzonych przy stworzeniu czegokolwiek organicznego doszedłem do wniosku, że łatwiej jednak początkującemu (a takim jestem) bawić się rzeczami mniej wymagającymi powiedzmy zdolności (talentu, etc.).

Pozdrawiam

Napisano

Bardzo słusznie :) A na przyszłość zdaj sobie sprawę, że Mike jest jednym obiektem.. (no prawie bo gałka oczna, zęby i język są osobno)... ale generalnie głowa, ręce, nogi, powieka.. to jedna caość...

A przygotowanie siatki pod animację wiąże się ze znajomością wielu dosć sztywnych zasad (anatomia, qaud poly, edgeloops...) żeby siatka się nie rozjezdżała.. myslę ze na to przyjdzie czas

Napisano
  • Autor

:-)

Jako takiego Mika \"zrobiłem\", tj, korpus, rece, nogi, powieka, oko tylko trudniej było z animacją (czyt. zmianą mimiki).

Ale tak jak napisałeś na to też przyjdzie czas.

Dzięki

Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.