Gość kakaku Napisano 16 Czerwiec 2010 Napisano 16 Czerwiec 2010 Elo. Chciałbym zrobić aby modyfikator VraydisplacementMod działał tylko na polygony z ID 1. Da rade tak zrobić? Próbowałem w Vraymtl dać zamiast bump to do displace, ale straszna kaszana wychodzi, a na bumpie się nie sprawdza. Chcę zrobić bieżnik na oponach, żeby ładnie wyglądał. Wiecie jak da arde coś takiego zrobić?
Tomala Napisano 16 Czerwiec 2010 Napisano 16 Czerwiec 2010 Może nie jest to zbyt profesjonalna metoda ale zawsze możesz te polygony sklonować do nowego obiektu albo edytować mapę displace tak żeby efekt był tylko na wybranych polygonach ;)
mirach Napisano 16 Czerwiec 2010 Napisano 16 Czerwiec 2010 Dajesz w modyfikatorze vraydisp zeby uzywal material displace, w tym materiale ktorym chcesz miec disp dajesz jakas mapke do slotu disp, w innych nie dajesz i dziala.
Gość kakaku Napisano 16 Czerwiec 2010 Napisano 16 Czerwiec 2010 dzieki za szybkie odp. Tomala: też tak myślałem żeby zrobić ale wole się nauczyć, zrobić coś konkretnie to na przyszłość już będę umiał:) mirach: Spróbuje. Ale jak zrobić"żeby używał displace"? W miejsce textury ten material czy jak?:D Bo mam opone podzielona unwrapem na 2 czesci(ta od bieżnika i boczna od napisów itp.) material to multisub , bieznik ID1 bok opony ID2. bump fajnie sprawdza się przy bocznej ale nie zabardzo przy bieżniku. Dlatego chce vraydisp używć tylko na bieżnik. Tak troche informacji dla uzupelnienia:P
mirach Napisano 16 Czerwiec 2010 Napisano 16 Czerwiec 2010 jak dajesz VrayDispMod to masz tam takie cusik zwany "Use object mtl" i jak to zachaczysz to on bedzie bral taka mape jaka masz w materiale pod slotem Displacement.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się