Skocz do zawartości

VRayDisplacementMod tylko na ID:1


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Elo. Chciałbym zrobić aby modyfikator VraydisplacementMod działał tylko na polygony z ID 1. Da rade tak zrobić? Próbowałem w Vraymtl dać zamiast bump to do displace, ale straszna kaszana wychodzi, a na bumpie się nie sprawdza. Chcę zrobić bieżnik na oponach, żeby ładnie wyglądał. Wiecie jak da arde coś takiego zrobić?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Może nie jest to zbyt profesjonalna metoda ale zawsze możesz te polygony sklonować do nowego obiektu albo edytować mapę displace tak żeby efekt był tylko na wybranych polygonach ;)

Napisano

Dajesz w modyfikatorze vraydisp zeby uzywal material displace, w tym materiale ktorym chcesz miec disp dajesz jakas mapke do slotu disp, w innych nie dajesz i dziala.

Napisano

dzieki za szybkie odp.

Tomala: też tak myślałem żeby zrobić ale wole się nauczyć, zrobić coś konkretnie to na przyszłość już będę umiał:)

mirach: Spróbuje. Ale jak zrobić"żeby używał displace"? W miejsce textury ten material czy jak?:D Bo mam opone podzielona unwrapem na 2 czesci(ta od bieżnika i boczna od napisów itp.) material to multisub , bieznik ID1 bok opony ID2. bump fajnie sprawdza się przy bocznej ale nie zabardzo przy bieżniku. Dlatego chce vraydisp używć tylko na bieżnik. Tak troche informacji dla uzupelnienia:P

Napisano

jak dajesz VrayDispMod to masz tam takie cusik zwany "Use object mtl" i jak to zachaczysz to on bedzie bral taka mape jaka masz w materiale pod slotem Displacement.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności