Napisano 16 Czerwiec 201014 l Elo. Chciałbym zrobić aby modyfikator VraydisplacementMod działał tylko na polygony z ID 1. Da rade tak zrobić? Próbowałem w Vraymtl dać zamiast bump to do displace, ale straszna kaszana wychodzi, a na bumpie się nie sprawdza. Chcę zrobić bieżnik na oponach, żeby ładnie wyglądał. Wiecie jak da arde coś takiego zrobić?
Napisano 16 Czerwiec 201014 l Może nie jest to zbyt profesjonalna metoda ale zawsze możesz te polygony sklonować do nowego obiektu albo edytować mapę displace tak żeby efekt był tylko na wybranych polygonach ;)
Napisano 16 Czerwiec 201014 l Dajesz w modyfikatorze vraydisp zeby uzywal material displace, w tym materiale ktorym chcesz miec disp dajesz jakas mapke do slotu disp, w innych nie dajesz i dziala.
Napisano 16 Czerwiec 201014 l dzieki za szybkie odp. Tomala: też tak myślałem żeby zrobić ale wole się nauczyć, zrobić coś konkretnie to na przyszłość już będę umiał:) mirach: Spróbuje. Ale jak zrobić"żeby używał displace"? W miejsce textury ten material czy jak?:D Bo mam opone podzielona unwrapem na 2 czesci(ta od bieżnika i boczna od napisów itp.) material to multisub , bieznik ID1 bok opony ID2. bump fajnie sprawdza się przy bocznej ale nie zabardzo przy bieżniku. Dlatego chce vraydisp używć tylko na bieżnik. Tak troche informacji dla uzupelnienia:P
Napisano 16 Czerwiec 201014 l jak dajesz VrayDispMod to masz tam takie cusik zwany "Use object mtl" i jak to zachaczysz to on bedzie bral taka mape jaka masz w materiale pod slotem Displacement.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto