Skocz do zawartości

Select and Link problem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam:)

 

Tak to wyglada jak uzywam Select and Link, gdy chcę podlączyć pod głowę pozostałe kości:

 

beforet.jpg

afterbz.jpg

 

A to ustawienia głowy, bo to tez jest bone, na ktorego modyfikator edit poly nalozylem:

 

bonehd.jpg

 

Juz nie wiem co mam poczac, juz sie zalamuje po malu, bo pracka MUSI byc skonczona do niedzieli. Biped mi szaleje (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=68749), więc na bonesach postanowilem zrobic szkielet, ale tak jak widac i tu dziwaczne sprawy:/

 

HELP!!!

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

dla kazdego lancucha kosci zrob pointa. Daj potem parent do pointa z pierwsza koscia w lancuchu. Potem sparentuje point do tej glowy a ostatecznie daj Freez Transform na tym poincie. Powinno dzialac.

Napisano

Thx za odp ale nie zdazylem sprawdzic, bo mam malo czasu:/ Poprostu sobie zedytowalem odpowiednie bonesy, ktore mi sie poskalowaly. Ale zaraz zapisze na przyszlosc, moze sie przydac:)

Napisano

a dawales Freez Transform na kosciach?? bo to tez moze dzialac. Chociaz z zasadzie samo parentowanie nie ma wiekszego znaczenia ale przy uzyciu Wire param albo jakichś ograniczników (constraints) efekty beda nieoczekiwane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności