XaoC Napisano 17 Czerwiec 2010 Napisano 17 Czerwiec 2010 Witam:) Tak to wyglada jak uzywam Select and Link, gdy chcę podlączyć pod głowę pozostałe kości: A to ustawienia głowy, bo to tez jest bone, na ktorego modyfikator edit poly nalozylem: Juz nie wiem co mam poczac, juz sie zalamuje po malu, bo pracka MUSI byc skonczona do niedzieli. Biped mi szaleje (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=68749), więc na bonesach postanowilem zrobic szkielet, ale tak jak widac i tu dziwaczne sprawy:/ HELP!!!
guru Napisano 17 Czerwiec 2010 Napisano 17 Czerwiec 2010 dla kazdego lancucha kosci zrob pointa. Daj potem parent do pointa z pierwsza koscia w lancuchu. Potem sparentuje point do tej glowy a ostatecznie daj Freez Transform na tym poincie. Powinno dzialac.
XaoC Napisano 18 Czerwiec 2010 Autor Napisano 18 Czerwiec 2010 Thx za odp ale nie zdazylem sprawdzic, bo mam malo czasu:/ Poprostu sobie zedytowalem odpowiednie bonesy, ktore mi sie poskalowaly. Ale zaraz zapisze na przyszlosc, moze sie przydac:)
guru Napisano 19 Czerwiec 2010 Napisano 19 Czerwiec 2010 taka edycja to nic nie pomoze bo potem przy animacji beda problemy. Do animacji wartosci transformacji musza byc wyzerowane
XaoC Napisano 19 Czerwiec 2010 Autor Napisano 19 Czerwiec 2010 No wlasnie wszystko dziala jak trzeba, sam jestem zaskoczony, bo tez spodziewalem sie problemow
guru Napisano 19 Czerwiec 2010 Napisano 19 Czerwiec 2010 a dawales Freez Transform na kosciach?? bo to tez moze dzialac. Chociaz z zasadzie samo parentowanie nie ma wiekszego znaczenia ale przy uzyciu Wire param albo jakichś ograniczników (constraints) efekty beda nieoczekiwane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się