Napisano 17 Czerwiec 201014 l Witam:) Tak to wyglada jak uzywam Select and Link, gdy chcę podlączyć pod głowę pozostałe kości: A to ustawienia głowy, bo to tez jest bone, na ktorego modyfikator edit poly nalozylem: Juz nie wiem co mam poczac, juz sie zalamuje po malu, bo pracka MUSI byc skonczona do niedzieli. Biped mi szaleje (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=68749), więc na bonesach postanowilem zrobic szkielet, ale tak jak widac i tu dziwaczne sprawy:/ HELP!!!
Napisano 17 Czerwiec 201014 l dla kazdego lancucha kosci zrob pointa. Daj potem parent do pointa z pierwsza koscia w lancuchu. Potem sparentuje point do tej glowy a ostatecznie daj Freez Transform na tym poincie. Powinno dzialac.
Napisano 18 Czerwiec 201014 l Autor Thx za odp ale nie zdazylem sprawdzic, bo mam malo czasu:/ Poprostu sobie zedytowalem odpowiednie bonesy, ktore mi sie poskalowaly. Ale zaraz zapisze na przyszlosc, moze sie przydac:)
Napisano 19 Czerwiec 201014 l taka edycja to nic nie pomoze bo potem przy animacji beda problemy. Do animacji wartosci transformacji musza byc wyzerowane
Napisano 19 Czerwiec 201014 l Autor No wlasnie wszystko dziala jak trzeba, sam jestem zaskoczony, bo tez spodziewalem sie problemow
Napisano 19 Czerwiec 201014 l a dawales Freez Transform na kosciach?? bo to tez moze dzialac. Chociaz z zasadzie samo parentowanie nie ma wiekszego znaczenia ale przy uzyciu Wire param albo jakichś ograniczników (constraints) efekty beda nieoczekiwane.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto