Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam:)

 

Tak to wyglada jak uzywam Select and Link, gdy chcę podlączyć pod głowę pozostałe kości:

 

beforet.jpg

afterbz.jpg

 

A to ustawienia głowy, bo to tez jest bone, na ktorego modyfikator edit poly nalozylem:

 

bonehd.jpg

 

Juz nie wiem co mam poczac, juz sie zalamuje po malu, bo pracka MUSI byc skonczona do niedzieli. Biped mi szaleje (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=68749), więc na bonesach postanowilem zrobic szkielet, ale tak jak widac i tu dziwaczne sprawy:/

 

HELP!!!

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dla kazdego lancucha kosci zrob pointa. Daj potem parent do pointa z pierwsza koscia w lancuchu. Potem sparentuje point do tej glowy a ostatecznie daj Freez Transform na tym poincie. Powinno dzialac.

Napisano
  • Autor

Thx za odp ale nie zdazylem sprawdzic, bo mam malo czasu:/ Poprostu sobie zedytowalem odpowiednie bonesy, ktore mi sie poskalowaly. Ale zaraz zapisze na przyszlosc, moze sie przydac:)

Napisano

taka edycja to nic nie pomoze bo potem przy animacji beda problemy. Do animacji wartosci transformacji musza byc wyzerowane

Napisano
  • Autor

No wlasnie wszystko dziala jak trzeba, sam jestem zaskoczony, bo tez spodziewalem sie problemow

Napisano

a dawales Freez Transform na kosciach?? bo to tez moze dzialac. Chociaz z zasadzie samo parentowanie nie ma wiekszego znaczenia ale przy uzyciu Wire param albo jakichś ograniczników (constraints) efekty beda nieoczekiwane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności