gonzo71 Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 Probuje stworzyc material firanek w mentalu lecz slabo to chyba wychodzi. Co sadzicie? Jak to zrobic poprawnie? Pozatym nie wiem czemu jak widac na renderze tam gdzie sa firanki, wszystko co jet za firanka swieci na niebiesko jakby niebo w tym miejscu tracilo przeswietlenie a wq miejscach gdzie nie ma firanek niebo jest przeswietlone tak jak chcialem w zamysle. Skad sie bierze to niebieskie za firankami?
tweety Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 a po co dwa identyczne tematy? jeden poleciał do kosza. 3 rzeczy jakie powinieneś pokazać: 1. ustawienia sceny 2. ustawienia materiału 3. ustawienia env teraz mogę strzelać w ciemno, że to refrakcja czegoś za oknem
gonzo71 Napisano 21 Czerwiec 2010 Autor Napisano 21 Czerwiec 2010 ustawienia enviromentu to mentalowski phisical sky
tweety Napisano 21 Czerwiec 2010 Napisano 21 Czerwiec 2010 generalnie możez to obejść na dwa sposoby: 1. wywalić refrakcję z materiału firanek 2. zapisać wynikowy render do pliku z alphą (TGA, PNG etc.), i na alphie zniwelować ten niebieski fragment w PS (najprościej) pokaż jeszcze nastawy tego mrPhysicalSky, może da się gdzieś wyłaczyć temu visible to refraction...
gonzo71 Napisano 21 Czerwiec 2010 Autor Napisano 21 Czerwiec 2010 nie nie mozna sprawdzilem i nie ma takiej opcji. a sam material firanek jak zrobic zeby wygladalo to lepiej? moim zadaniem raczej przecietnie to wyglada
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się