Napisano 21 Czerwiec 201014 l Probuje stworzyc material firanek w mentalu lecz slabo to chyba wychodzi. Co sadzicie? Jak to zrobic poprawnie? Pozatym nie wiem czemu jak widac na renderze tam gdzie sa firanki, wszystko co jet za firanka swieci na niebiesko jakby niebo w tym miejscu tracilo przeswietlenie a wq miejscach gdzie nie ma firanek niebo jest przeswietlone tak jak chcialem w zamysle. Skad sie bierze to niebieskie za firankami?
Napisano 21 Czerwiec 201014 l a po co dwa identyczne tematy? jeden poleciał do kosza. 3 rzeczy jakie powinieneś pokazać: 1. ustawienia sceny 2. ustawienia materiału 3. ustawienia env teraz mogę strzelać w ciemno, że to refrakcja czegoś za oknem
Napisano 21 Czerwiec 201014 l generalnie możez to obejść na dwa sposoby: 1. wywalić refrakcję z materiału firanek 2. zapisać wynikowy render do pliku z alphą (TGA, PNG etc.), i na alphie zniwelować ten niebieski fragment w PS (najprościej) pokaż jeszcze nastawy tego mrPhysicalSky, może da się gdzieś wyłaczyć temu visible to refraction...
Napisano 21 Czerwiec 201014 l Autor nie nie mozna sprawdzilem i nie ma takiej opcji. a sam material firanek jak zrobic zeby wygladalo to lepiej? moim zadaniem raczej przecietnie to wyglada
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto