Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Probuje stworzyc material firanek w mentalu lecz slabo to chyba wychodzi. Co sadzicie? Jak to zrobic poprawnie?

 

Pozatym nie wiem czemu jak widac na renderze tam gdzie sa firanki, wszystko co jet za firanka swieci na niebiesko jakby niebo w tym miejscu tracilo przeswietlenie a wq miejscach gdzie nie ma firanek niebo jest przeswietlone tak jak chcialem w zamysle. Skad sie bierze to niebieskie za firankami?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a po co dwa identyczne tematy? jeden poleciał do kosza.

 

3 rzeczy jakie powinieneś pokazać:

1. ustawienia sceny

2. ustawienia materiału

3. ustawienia env

 

teraz mogę strzelać w ciemno, że to refrakcja czegoś za oknem

Napisano

generalnie możez to obejść na dwa sposoby:

 

1. wywalić refrakcję z materiału firanek

2. zapisać wynikowy render do pliku z alphą (TGA, PNG etc.), i na alphie zniwelować ten niebieski fragment w PS (najprościej)

 

 

pokaż jeszcze nastawy tego mrPhysicalSky, może da się gdzieś wyłaczyć temu visible to refraction...

Napisano
  • Autor

nie nie mozna sprawdzilem i nie ma takiej opcji.

 

a sam material firanek jak zrobic zeby wygladalo to lepiej? moim zadaniem raczej przecietnie to wyglada

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności