Napisano 21 Czerwiec 201014 l W zasadzie miałem ciężki dylemat gdzie umieścić ten topic - ale że dotyczy przede wszystkim 3ds maxa, wepnę go tutaj. Posiadam dość potężny komputer wpięty do sieci domowej z zainstalowanym Windowsem. Chciałbym wykorzystać go do renderingu sieciowego 3ds max, ale w taki sposób, żebym nie musiał nic przy nim robić "graficznie" (tzn. komputer nie ma nawet podłączonego monitora). Założenie mam takie - przygotowuję scenę na mojej głównej maszynie, wysyłam ją na ów serwer ftpem czy czymkolwiek innym, on ją obrabia noc lub dwie i zwraca mi z powrotem wyrenderowane klatki. Czy są na to jakieś proste rozwiązania w 3D Maxie? Zaznaczam, że jestem programistą, więc nie boję się ubrudzić w MaxScripcie, C++ lub czymkolwiek innym :)
Napisano 21 Czerwiec 201014 l max posiada program backburner czyli standardowo dołączane narzędzie do zarządzania renderfarmą. ustawienia i sposoby komunikacji zapewne znajdziesz w helpie albo na stronach autodesku
Napisano 21 Czerwiec 201014 l Wystarczy zainstalować backburnera. Poczytaj o jego konfiguracji. Trzeba jeszcze oczywiście udostępnić dyski ze scenami żeby oba komputery miały dostęp do tych samych danych jak tekstury i gotowe.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto