Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W zasadzie miałem ciężki dylemat gdzie umieścić ten topic - ale że dotyczy przede wszystkim 3ds maxa, wepnę go tutaj.

 

Posiadam dość potężny komputer wpięty do sieci domowej z zainstalowanym Windowsem. Chciałbym wykorzystać go do renderingu sieciowego 3ds max, ale w taki sposób, żebym nie musiał nic przy nim robić "graficznie" (tzn. komputer nie ma nawet podłączonego monitora). Założenie mam takie - przygotowuję scenę na mojej głównej maszynie, wysyłam ją na ów serwer ftpem czy czymkolwiek innym, on ją obrabia noc lub dwie i zwraca mi z powrotem wyrenderowane klatki.

 

Czy są na to jakieś proste rozwiązania w 3D Maxie? Zaznaczam, że jestem programistą, więc nie boję się ubrudzić w MaxScripcie, C++ lub czymkolwiek innym :)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

max posiada program backburner czyli standardowo dołączane narzędzie do zarządzania renderfarmą.

 

ustawienia i sposoby komunikacji zapewne znajdziesz w helpie albo na stronach autodesku

Napisano

Wystarczy zainstalować backburnera. Poczytaj o jego konfiguracji. Trzeba jeszcze oczywiście udostępnić dyski ze scenami żeby oba komputery miały dostęp do tych samych danych jak tekstury i gotowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności