NO*NAME Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 Co mam zrobić żeby poligony nie były podzielone na trójkąty tylko na kwadraty? Pracuję w 3DSMAXIE w Direct 3D! jak mam przestawić to? Gdy tworzę box lub plane lub coś innego co ma podstawę w kształcie prostokąta lub kwadratu to wtedy ta podstawa jest podzielona na te zasrane (SORKI) trójkąty :(. HELP !!!
VGT Napisano 13 Maj 2004 Napisano 13 Maj 2004 customize -> preferences -> zakładka viewports -> configure driver Odznacz opcję \'display all triangle edges\'
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się