Holdysz Napisano 23 Czerwiec 2010 Napisano 23 Czerwiec 2010 Głupie pytanie ale je zadam JAK ZROBIĆ TWARZ próbowałem z tego tutoriala ale nie wiem jak się robi wgłębienia jak???? co przytrzymać??? i siatka jak włączyć i wyłączyć dopiero od wczoraj mam 3Ds maxa 2010 więc nic nie umiem może znacie jakieś PL tutoriale???
Gość kakaku Napisano 23 Czerwiec 2010 Napisano 23 Czerwiec 2010 sprobuj cos mniej skomplikowanego jezeli chodzi o sietke niz twarz:) hmm... może ucho do kubka
Grave Napisano 23 Czerwiec 2010 Napisano 23 Czerwiec 2010 kakaku rację ma... Zerknąłem twój link, i tam nic o modelingu nie ma - koleś tylko prezentuje narzędzie od deformacji siatki (pomocne, ale tak się nie modeluje). Sculpty to sobie w ZBrushu czy Mudboxsie można robić. Praca nad twarzą wygląda raczej w ten sposób:
Holdysz Napisano 24 Czerwiec 2010 Autor Napisano 24 Czerwiec 2010 (edytowane) A co do tego wgłębiania na razie tylko góry potrafię robić :/ Miałem raczej na myśli bajkową twarz z kuli bo jak zauważyłem tą profesionalną to się przestraszyłem...;p Edytowane 24 Czerwiec 2010 przez Holdysz
Grave Napisano 25 Czerwiec 2010 Napisano 25 Czerwiec 2010 Bajkową twarz zrobisz szybko tą samą techniką, która cię tak przestraszyła po prostu ograniczając detal. Machnij boxa na środku, skonwertuj do editable poly, dodaj modyfikator turboSmooth (ze 2 - 3 level), i zacznij wyginać, i ciąć siatkę. Ewentualnie jeśli za bardzo nie zależy ci na nauce modelingu, tylko na razie chcesz sobie machnąć jakąś mordkę, to najszybciej zrobisz to za pomocą sculptera - ZBrusha, Mudboxa, czy darmowego Sculptrisa (http://www.sculptris.com/download.html).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się