Napisano 23 Czerwiec 201014 l Głupie pytanie ale je zadam JAK ZROBIĆ TWARZ próbowałem z tego tutoriala ale nie wiem jak się robi wgłębienia jak???? co przytrzymać??? i siatka jak włączyć i wyłączyć dopiero od wczoraj mam 3Ds maxa 2010 więc nic nie umiem może znacie jakieś PL tutoriale???
Napisano 23 Czerwiec 201014 l sprobuj cos mniej skomplikowanego jezeli chodzi o sietke niz twarz:) hmm... może ucho do kubka
Napisano 23 Czerwiec 201014 l kakaku rację ma... Zerknąłem twój link, i tam nic o modelingu nie ma - koleś tylko prezentuje narzędzie od deformacji siatki (pomocne, ale tak się nie modeluje). Sculpty to sobie w ZBrushu czy Mudboxsie można robić. Praca nad twarzą wygląda raczej w ten sposób:
Napisano 24 Czerwiec 201014 l Autor A co do tego wgłębiania na razie tylko góry potrafię robić :/ Miałem raczej na myśli bajkową twarz z kuli bo jak zauważyłem tą profesionalną to się przestraszyłem...;p Edytowane 24 Czerwiec 201014 l przez Holdysz
Napisano 25 Czerwiec 201014 l Bajkową twarz zrobisz szybko tą samą techniką, która cię tak przestraszyła po prostu ograniczając detal. Machnij boxa na środku, skonwertuj do editable poly, dodaj modyfikator turboSmooth (ze 2 - 3 level), i zacznij wyginać, i ciąć siatkę. Ewentualnie jeśli za bardzo nie zależy ci na nauce modelingu, tylko na razie chcesz sobie machnąć jakąś mordkę, to najszybciej zrobisz to za pomocą sculptera - ZBrusha, Mudboxa, czy darmowego Sculptrisa (http://www.sculptris.com/download.html).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto