Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Postanowiłem sobie zrobić jakiś karabin typu gatlinga (wielolufowy obrotowy). Chciałbym do niego dodać wypadające łuski i tu napotkałem problem. Użyłem particles emitowanych z prostokątu i nadałem im wygląd wcześniej wymodelowanego obiektu (łuski). I problem polega na tym, że podczas obrotu karabinu emitowane łuski nie obracają się tak jak płaszczyzna emitera(jest on sparentowany z karabinem).. Próbowałem używać obrotów przy pomocy IPO na pierwowzorze ale wtedy łuski obracają się po jakimś czasie swojego życia w zależności od krzywej, a nie na starcie. Jak można zrobić by od początku były skierowane w odpowiednią stronę?

 

I drugie pytanie czy by je wyrenderować muszą być w tej samej warstwie co kamera? Bo jak są w różnych (wszystkie warstwy aktywne) to się wszystko renderuje oprócz nich (w sensie particles o wyglądzie objcet).

 

P.S nie zwracajcie uwagi na wygląd, wszystko w formie prób póki co;)

 

Z góry dzięki za pomoc i podpowiedzi.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Spróbuj coś takiego:

przy zaznaczonym emiterze (pod F7) w particle buttons->phisics->rotation zaznacz "dynamic" i z rozwijanej listy wybierz "normal" (pewnie będziesz musiał poobracać w "Edit mode" oryginalny obiekt łuski)

Powinno pomóc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności