Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Kiedyś powiedziano mi, że v-ray jest najszybszym rendererem do animacji (chociaż patrząc na octane, to nie powiedziałbym, ale nie o tym). Bo zlicza tylko te miejsca gdzie w poprzedniej klatce coś się zmieniło. Stąd moje pytanko....

 

Mam zwykłą animację statyczną (bo kamerka się nie rusza) i przy ścianie poruszają się obiekty. Jednak jak wół, widzę że każdą klatkę liczy od początku, niczego nie omijając.

 

Gdzie znajdę tę opcję, która pozwoli mi przyspieszyć rendera? Czy to chodzi o jakiś cache?

 

Z góry dziękuję za pomoc

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 685
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

chyba coś pomyliłeś. gdybyś właśnie w scenie ruszał tylko kamerą mógł byś sobie zapisać globalną iradiancje i wtedy już nie liczysz za każdą klatką GI od początku (co przy niskich nastawach może być i powodem mrugania cieni)

Napisano
Bo zlicza tylko te miejsca gdzie w poprzedniej klatce coś się zmieniło.

 

ktos ci cos zle powiedzial, tak jak Lukas pisze, mozliwe ze chodzilo o doliczanie GI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.