Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Kiedyś powiedziano mi, że v-ray jest najszybszym rendererem do animacji (chociaż patrząc na octane, to nie powiedziałbym, ale nie o tym). Bo zlicza tylko te miejsca gdzie w poprzedniej klatce coś się zmieniło. Stąd moje pytanko....

 

Mam zwykłą animację statyczną (bo kamerka się nie rusza) i przy ścianie poruszają się obiekty. Jednak jak wół, widzę że każdą klatkę liczy od początku, niczego nie omijając.

 

Gdzie znajdę tę opcję, która pozwoli mi przyspieszyć rendera? Czy to chodzi o jakiś cache?

 

Z góry dziękuję za pomoc

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 641
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

chyba coś pomyliłeś. gdybyś właśnie w scenie ruszał tylko kamerą mógł byś sobie zapisać globalną iradiancje i wtedy już nie liczysz za każdą klatką GI od początku (co przy niskich nastawach może być i powodem mrugania cieni)

Napisano
Bo zlicza tylko te miejsca gdzie w poprzedniej klatce coś się zmieniło.

 

ktos ci cos zle powiedzial, tak jak Lukas pisze, mozliwe ze chodzilo o doliczanie GI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności