czarek3429 Napisano 30 Czerwiec 2010 Napisano 30 Czerwiec 2010 Znów problem:D mam postać i mam miecz, lecz kiedy chce je połączyć z ciałem to podczas chodzenia miecz jest jakby zamrożony czyli nie "siedzi" w ręku ,co mam zrobić
shqoopoo Napisano 3 Lipiec 2010 Napisano 3 Lipiec 2010 Jak masz postać, która chodzi, to pewnie masz szkielet, który będzie ją poruszał. Dodaj do niego dodatkową kość reprezentującą miecz (możesz nazwać ją 'miecz'), ale nie deformującą siatki i "przyparentuj" miecz do tej kości (wchodzisz w 'pose mode' dla rig'a, klikasz prawym na siatkę miecza, następnie SHIFT+prawy na kości od miecza, CTRL+P i wybierasz 'Bone'). Miecz będzie podążał za kością. Oczywiście pierw musi być ustawiony w odpowiednim miejscu a kość animowana.
czarek3429 Napisano 3 Lipiec 2010 Autor Napisano 3 Lipiec 2010 Teraz miecz wykonuje animacje ale nie podąża za postacią.
czarek3429 Napisano 3 Lipiec 2010 Autor Napisano 3 Lipiec 2010 dodam film jak to wygląda: http://www.youtube.com/watch?v=6yI7iLgLcxI
shqoopoo Napisano 4 Lipiec 2010 Napisano 4 Lipiec 2010 Ok, u mnie działało wszystko, więc musiałem coś specjalnie kombinować, żeby to popsuć. Sprawdź, jak są podpięte klawisze ruchu ("logic brick'i"nie widać dobrze na wideo co to u Ciebie jest): powinny być podpięte do szkieletu a nie do siatki. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się