Skocz do zawartości

Jak dokładnie oteksturować model


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć chiałem zapytać jak oteksturować model Dokładnie

 

Taki efekt jak w blenderze UV

 

Bo modeluje bron a nie chce miec jednego koloru

 

A tekstura zrobiona w blenderze nie pasuje na modelu w MAX

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No to chodziło mi o to jak zrobić UV w maxie Bo nie moge nigdzie tego znaleść tylko jak nalozyc materiał

Napisano

Okey, mam rozpłaczony model, ze tak powiem, jak to teraz zapisać do obrazka bym mogł widziec te kontury i wypelnic odpowiednio teksture ?

Napisano (edytowane)

Rozumiem ze udało Ci się "rozpłaszczyć" model Unwarp'em UVW ?

 

1. Jeśli tak, w oknie dialogowym Unwarp UVW wybierasz sobie zakładkę Tools, a z niej polecenie Render UVW Template.

 

2. Pojawia się nowe okienko z ustawieniami. Możesz tutaj określić rozmiar wyrenderowanej uv'ki, oraz kolory krawędzi oraz wypełnień.

 

3. Poprzez wciśniecie przycisku "Render UV Template", obraz się renderuje. Teraz możesz sobie go zapisać w jakim formacie chcesz.

 

Mam nadzieję, że pomogło :).

Edytowane przez slayer2004

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności