Napisano 30 Czerwiec 201014 l Cześć chiałem zapytać jak oteksturować model Dokładnie Taki efekt jak w blenderze UV Bo modeluje bron a nie chce miec jednego koloru A tekstura zrobiona w blenderze nie pasuje na modelu w MAX
Napisano 30 Czerwiec 201014 l UV jest nie tylko w blenderze, ale we wszystkich softach 3D. W maxie pod F1 wpisz hasła UVWMap i Unwrap UVW
Napisano 30 Czerwiec 201014 l No to chodziło mi o to jak zrobić UV w maxie Bo nie moge nigdzie tego znaleść tylko jak nalozyc materiał
Napisano 30 Czerwiec 201014 l Przy zaznaczonym obiekcie rozwijasz stos modyfikatorów w panelu po prawej "Modifier List" i tam masz oba powyższe.
Napisano 30 Czerwiec 201014 l Okey, mam rozpłaczony model, ze tak powiem, jak to teraz zapisać do obrazka bym mogł widziec te kontury i wypelnic odpowiednio teksture ?
Napisano 2 Lipiec 201014 l Rozumiem ze udało Ci się "rozpłaszczyć" model Unwarp'em UVW ? 1. Jeśli tak, w oknie dialogowym Unwarp UVW wybierasz sobie zakładkę Tools, a z niej polecenie Render UVW Template. 2. Pojawia się nowe okienko z ustawieniami. Możesz tutaj określić rozmiar wyrenderowanej uv'ki, oraz kolory krawędzi oraz wypełnień. 3. Poprzez wciśniecie przycisku "Render UV Template", obraz się renderuje. Teraz możesz sobie go zapisać w jakim formacie chcesz. Mam nadzieję, że pomogło :). Edytowane 2 Lipiec 201014 l przez slayer2004
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto