Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć chiałem zapytać jak oteksturować model Dokładnie

 

Taki efekt jak w blenderze UV

 

Bo modeluje bron a nie chce miec jednego koloru

 

A tekstura zrobiona w blenderze nie pasuje na modelu w MAX

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

UV jest nie tylko w blenderze, ale we wszystkich softach 3D.

W maxie pod F1 wpisz hasła UVWMap i Unwrap UVW

Napisano

No to chodziło mi o to jak zrobić UV w maxie Bo nie moge nigdzie tego znaleść tylko jak nalozyc materiał

Napisano

Przy zaznaczonym obiekcie rozwijasz stos modyfikatorów w panelu po prawej "Modifier List" i tam masz oba powyższe.

Napisano

Okey, mam rozpłaczony model, ze tak powiem, jak to teraz zapisać do obrazka bym mogł widziec te kontury i wypelnic odpowiednio teksture ?

Napisano

Rozumiem ze udało Ci się "rozpłaszczyć" model Unwarp'em UVW ?

 

1. Jeśli tak, w oknie dialogowym Unwarp UVW wybierasz sobie zakładkę Tools, a z niej polecenie Render UVW Template.

 

2. Pojawia się nowe okienko z ustawieniami. Możesz tutaj określić rozmiar wyrenderowanej uv'ki, oraz kolory krawędzi oraz wypełnień.

 

3. Poprzez wciśniecie przycisku "Render UV Template", obraz się renderuje. Teraz możesz sobie go zapisać w jakim formacie chcesz.

 

Mam nadzieję, że pomogło :).

Edytowane przez slayer2004

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności