animatrix Napisano 5 Lipiec 2010 Share Napisano 5 Lipiec 2010 (edytowane) Witam, nie wiem za bardzo jak problem nazwać, jeśli to jakiś klon o proszę o usunięcie. Męczę się i męczę i już sam nie dam rady. Chodzi o rendering pod vray. Zrobiłem sobie kostke z chamfer boxów 5x5x5 i po renderingu jest ok (no może poza wydajnością - ponad min. trwa rysowanie). Usunąłem 4 wybrane chamfery ze ściany i zaczęły się problemy... Probowałem różnych ustawień, nie wiem już naprawdę co za to odpowiada... Proszę pomóżcie. Chodzi o ten problem (prawa ściana kostki): Tutaj ustawienia światła: I samego renderera: Help mi plis. Edytowane 5 Lipiec 2010 przez animatrix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aduko Napisano 5 Lipiec 2010 Share Napisano 5 Lipiec 2010 Taa... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
animatrix Napisano 5 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 5 Lipiec 2010 Ups... Sorki :/ Poprawiłem linki już widać screeny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Invictus_Traxx Napisano 5 Lipiec 2010 Share Napisano 5 Lipiec 2010 Witam, zwieksz moze liczbe subdiv w materiale, pozdrov Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
animatrix Napisano 5 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 5 Lipiec 2010 (edytowane) Zwiększyłem dla reflection subdiv. Miałem 8, testowo zrobiłem 100 i to samo :( // Ok powodem było Global Switches :) - Reflectiona/refraction max depth było zbyt duże :) Edytowane 5 Lipiec 2010 przez animatrix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się