Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

No ja nie wiem nad czym tu się rozwodzić.

 

1. Box niski (grubość asfaltu) i długi (długość całej drogi) z bardzo gęstym podziałem na tej długości

2. Omapowany planarnie UVW Mapem (struktura asfaltu i znaki drogowe poziome)

3. Poddany modyfikatorowi PathDeform (nie PatchDeform)...

4. w którym wybierasz utworzoną uprzednio spline (krzywą), będącą krzywiznami drogi.

5. trochę grzebania w parametrach PathDeforma i położeniu Boxa i Splina

 

... gotowe

 

Proste pytanie - prosta odpowiedź :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności