jarross Napisano 15 Lipiec 2010 Napisano 15 Lipiec 2010 Witam Czy ktoś spotkał się z nastepującym problemem? Otóż po wyrenderowaniu kilku obrazków z np. wnętrza zawsze robiłem ambient occl... w mentalu i wszystko było ok. w max9 ale w 2009 są przesunięcia i tylko natychmiastowa zamiana na mentala po zrobieniu ujęcia eliminuje przesunięcia. To samo jest jak wyrenderuje się widok a później chcę tylko fragment poprawić i też jest przesunięcie. Czy ktoś mógłby mi to wyjaśnić?
Mortom Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 a w ujęciu używasz vray cam? i i zmieniasz w niej FOV? jeśli tak to przesunięcia będą występować. Bo mental nie obsuguje vray cam (wiadomo) ale możesz w vray'u robić AO... tu masz linka do skryptu: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/vray-ambient-occlusion Pozdr.
jarross Napisano 28 Lipiec 2010 Autor Napisano 28 Lipiec 2010 Tak używam vray physical camera i w max 9 mentalowi to nie przeszkadzało.
Mortom Napisano 29 Lipiec 2010 Napisano 29 Lipiec 2010 Oczywiście, że sam widok z kamery Vray'a się wyrenderuję ale wszystkie zmiany perspektywy np. jak opcja "vertical shift" już nie zostanie wzięta pod uwagę. Proponuje ci po prostu użyć powyższego skryptu. Pozdrawiam
jarross Napisano 30 Lipiec 2010 Autor Napisano 30 Lipiec 2010 Dzięki ale ten skrypt mimo wielu prób nie chce mi wychodzić tak jak powinien.
mkeruj Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 Wszystkie opcje z właściwości kamery mental honoruje. Nie honoruje tych spod F10. Ustawiaj kamerę w jej właściwościach i żadnych przesunięć nie będzie, nie dłub za to w Camera w Render Setup.
Mortom Napisano 31 Lipiec 2010 Napisano 31 Lipiec 2010 Racja honoruje.... sorry, że wprowadzam w błąd.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się