Napisano 15 Lipiec 201014 l Witam Czy ktoś spotkał się z nastepującym problemem? Otóż po wyrenderowaniu kilku obrazków z np. wnętrza zawsze robiłem ambient occl... w mentalu i wszystko było ok. w max9 ale w 2009 są przesunięcia i tylko natychmiastowa zamiana na mentala po zrobieniu ujęcia eliminuje przesunięcia. To samo jest jak wyrenderuje się widok a później chcę tylko fragment poprawić i też jest przesunięcie. Czy ktoś mógłby mi to wyjaśnić?
Napisano 24 Lipiec 201014 l a w ujęciu używasz vray cam? i i zmieniasz w niej FOV? jeśli tak to przesunięcia będą występować. Bo mental nie obsuguje vray cam (wiadomo) ale możesz w vray'u robić AO... tu masz linka do skryptu: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/vray-ambient-occlusion Pozdr.
Napisano 28 Lipiec 201014 l Autor Tak używam vray physical camera i w max 9 mentalowi to nie przeszkadzało.
Napisano 29 Lipiec 201014 l Oczywiście, że sam widok z kamery Vray'a się wyrenderuję ale wszystkie zmiany perspektywy np. jak opcja "vertical shift" już nie zostanie wzięta pod uwagę. Proponuje ci po prostu użyć powyższego skryptu. Pozdrawiam
Napisano 30 Lipiec 201014 l Autor Dzięki ale ten skrypt mimo wielu prób nie chce mi wychodzić tak jak powinien.
Napisano 30 Lipiec 201014 l Wszystkie opcje z właściwości kamery mental honoruje. Nie honoruje tych spod F10. Ustawiaj kamerę w jej właściwościach i żadnych przesunięć nie będzie, nie dłub za to w Camera w Render Setup.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto