tmdag Napisano 15 Lipiec 2010 Napisano 15 Lipiec 2010 Udostepnilem maly skrypcik, mam nadzieje, ze przydatny Mozna nim zaznaczac (wyrzucac/przerzucac) partikle w emiterze z wykorzystaniem animowanego obiektu. Obiektem moze byc sfera, szescian itp. W skrypcie sa zawarte 2 algorytmy, pierwszy, szybszy to proste wykorzystanie sfery, polecam ten w wiekszosci przypadkow, 2gi to rownanie plaszczyzny ktory nadaje sie do innych obiektow typu walec, szescian, stozek itd.. wideo: wiecej info oraz link do skryptu i przykladowej sceny, na moim blogu: http://tmdag.com/blog/?p=615
tmdag Napisano 16 Lipiec 2010 Autor Napisano 16 Lipiec 2010 tip - w RF5 mamy "sheeter" daemon ktory wypelnia luki czasteczkami. Niestety to tez powoduje problemy w dzialaniu k_Age gdyz nowo powstale czasteczki maja inny "wiek" niz reszta czasteczek. Po uzyciu tego skryptu, wszystkie zaznaczone czasteczki maja ustawiony wiek na nowo i k_Age zadziala prawidlowo. Ktos moze zapytac - czemu nie uzyc nowego Filter Daemon w RF5 ? Problem z tym daemonem jest taki, ze dziala on bazujac na kolizjach co niestety wplywa na pozycje i velocity czasteczek (po przerzuceniu ich do nowego emittera kontynuują ruch kolizji)
tmdag Napisano 17 Lipiec 2010 Autor Napisano 17 Lipiec 2010 dodatkowe dwie, małe rzeczy : - Houdini to Realflow – BIN mesh exporter - Copy transformations by nie spamowac dalej forum, zapraszam zainteresowanych na RSS strony.
czaps Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 spoko , wielkie dzieki. Jak tylko bedzie chwila czasu to nie omieszkam przetestowac i na pewno sie przyda do czegos ten skrypcik. pozdro czaps
KLICEK Napisano 17 Lipiec 2010 Napisano 17 Lipiec 2010 Albert im a realy happy for you, imma let you finish! but Leru has the best RealFlow scripts of all time :) pozdrowienia i dzieki za wrzut :)
Rekomendowane odpowiedzi