Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Udostepnilem maly skrypcik, mam nadzieje, ze przydatny

 

Mozna nim zaznaczac (wyrzucac/przerzucac) partikle w emiterze z wykorzystaniem animowanego obiektu.

 

Obiektem moze byc sfera, szescian itp.

W skrypcie sa zawarte 2 algorytmy, pierwszy, szybszy to proste wykorzystanie sfery, polecam ten w wiekszosci przypadkow, 2gi to rownanie plaszczyzny ktory nadaje sie do innych obiektow typu walec, szescian, stozek itd..

 

wideo:

 

wiecej info oraz link do skryptu i przykladowej sceny, na moim blogu:

http://tmdag.com/blog/?p=615

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

tip - w RF5 mamy "sheeter" daemon ktory wypelnia luki czasteczkami. Niestety to tez powoduje problemy w dzialaniu k_Age gdyz nowo powstale czasteczki maja inny "wiek" niz reszta czasteczek. Po uzyciu tego skryptu, wszystkie zaznaczone czasteczki maja ustawiony wiek na nowo i k_Age zadziala prawidlowo.

 

Ktos moze zapytac - czemu nie uzyc nowego Filter Daemon w RF5 ?

Problem z tym daemonem jest taki, ze dziala on bazujac na kolizjach co niestety wplywa na pozycje i velocity czasteczek (po przerzuceniu ich do nowego emittera kontynuują ruch kolizji)

Napisano

spoko , wielkie dzieki.

 

Jak tylko bedzie chwila czasu to nie omieszkam przetestowac i na pewno sie przyda do czegos ten skrypcik.

 

pozdro

 

czaps

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności