Napisano 19 Lipiec 201014 l Witam! Pracuje na maxie 2010, render w mental ray. Na początek link do testu: http://www.youtube.com/watch?v=F_a-Ixf3oqc a teraz o co chodzi. Chyba każdy widzi takie migocące korpki na teksturze. Czy może mi ktoś powiedzieć jak się tego pozbyć, i czy jest to wina znanego mentalowskiego "flickering". Ale według mnie nie są to typowe "objawy" dla filckering. Problem zmniejsza się trochę ale nie znika całkowicie jak wyłączam Specular level map i bump map w teksturze. Myślałem że to problem z samplingiem, zwiększyłem na max, problem został, później myślałem że to wina ustawień FG ustawiłem: FG Point density-1; Rays per FG Point-500 Interpolate-500, problem dalej nie zniknął. Może coś z teksturami jest nie tak. No i jestem teraz w martwym punkcie. Nie mogę dalej renderować, bo wygląda to strasznie. Jeśli ktoś miał podobny problem albo wie jak sobie z tym poradzić, to bardzo prosze o pomoc. Edytowane 19 Lipiec 201014 l przez Dragon Heart
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto