Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! Pracuje na maxie 2010, render w mental ray.

 

Na początek link do testu:

http://www.youtube.com/watch?v=F_a-Ixf3oqc

 

a teraz o co chodzi.

Chyba każdy widzi takie migocące korpki na teksturze.

Czy może mi ktoś powiedzieć jak się tego pozbyć, i czy jest to wina znanego mentalowskiego "flickering". Ale według mnie nie są to typowe "objawy" dla filckering.

 

Problem zmniejsza się trochę ale nie znika całkowicie jak wyłączam Specular level map i bump map w teksturze.

 

Myślałem że to problem z samplingiem, zwiększyłem na max, problem został, później myślałem że to wina ustawień FG ustawiłem: FG Point density-1; Rays per FG Point-500 Interpolate-500, problem dalej nie zniknął. Może coś z teksturami jest nie tak.

 

No i jestem teraz w martwym punkcie. Nie mogę dalej renderować, bo wygląda to strasznie.

 

Jeśli ktoś miał podobny problem albo wie jak sobie z tym poradzić, to bardzo prosze o pomoc.

Edytowane przez Dragon Heart

  • Wyświetleń 795
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności