Dragon Heart Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 (edytowane) Witam! Pracuje na maxie 2010, render w mental ray. Na początek link do testu: http://www.youtube.com/watch?v=F_a-Ixf3oqc a teraz o co chodzi. Chyba każdy widzi takie migocące korpki na teksturze. Czy może mi ktoś powiedzieć jak się tego pozbyć, i czy jest to wina znanego mentalowskiego "flickering". Ale według mnie nie są to typowe "objawy" dla filckering. Problem zmniejsza się trochę ale nie znika całkowicie jak wyłączam Specular level map i bump map w teksturze. Myślałem że to problem z samplingiem, zwiększyłem na max, problem został, później myślałem że to wina ustawień FG ustawiłem: FG Point density-1; Rays per FG Point-500 Interpolate-500, problem dalej nie zniknął. Może coś z teksturami jest nie tak. No i jestem teraz w martwym punkcie. Nie mogę dalej renderować, bo wygląda to strasznie. Jeśli ktoś miał podobny problem albo wie jak sobie z tym poradzić, to bardzo prosze o pomoc. Edytowane 19 Lipiec 2010 przez Dragon Heart
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się