Skocz do zawartości

Mam problem z teksturą w blenderze, po przekonwertowaniu z .dae na .obj...

Featured Replies

Napisano

Witam. Prze konwertowałem plik .dae z gry Spore za pomocą Adobe Photoshop CS5 na .obj, tak aby Blender mógł otworzyć. Tak więc potem postępowałem według pewnego poradnika (do którego link zgubiłem, ale jak były tekstury, to przy każdej zaznaczałem UV, a np. przy normal w (bodajże) map to nor itd. Ale kiedy już kliknąłem "Assign", to na renderingu stwór był biały. Sądzę, że to przez ten błąd w Photoshopie i białe tekstury:

psbd.jpg

psbd2.jpg

 

Czy jest na to jakieś rozwiązanie?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności