Skocz do zawartości

Mam problem z teksturą w blenderze, po przekonwertowaniu z .dae na .obj...


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Prze konwertowałem plik .dae z gry Spore za pomocą Adobe Photoshop CS5 na .obj, tak aby Blender mógł otworzyć. Tak więc potem postępowałem według pewnego poradnika (do którego link zgubiłem, ale jak były tekstury, to przy każdej zaznaczałem UV, a np. przy normal w (bodajże) map to nor itd. Ale kiedy już kliknąłem "Assign", to na renderingu stwór był biały. Sądzę, że to przez ten błąd w Photoshopie i białe tekstury:

psbd.jpg

psbd2.jpg

 

Czy jest na to jakieś rozwiązanie?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności