dychab Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 Witam. Prze konwertowałem plik .dae z gry Spore za pomocą Adobe Photoshop CS5 na .obj, tak aby Blender mógł otworzyć. Tak więc potem postępowałem według pewnego poradnika (do którego link zgubiłem, ale jak były tekstury, to przy każdej zaznaczałem UV, a np. przy normal w (bodajże) map to nor itd. Ale kiedy już kliknąłem "Assign", to na renderingu stwór był biały. Sądzę, że to przez ten błąd w Photoshopie i białe tekstury: Czy jest na to jakieś rozwiązanie?
szczuro Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 zaimportować dae do blendera ? bo blender ma import collady (plików dae)
dychab Napisano 27 Lipiec 2010 Autor Napisano 27 Lipiec 2010 No tak, ale tylko do 1.4, a to jest 1.4.1 i nie działa.
szczuro Napisano 27 Lipiec 2010 Napisano 27 Lipiec 2010 a próbowałeś w 2.5 ? podobno coś tam majstrowali z colladą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się