CalmStorm Napisano 24 Lipiec 2010 Napisano 24 Lipiec 2010 zrobilem maly rig w blenderze 2.49b dzis cotworzylem go w w nowym 2.53 beta i troche bylem zaskoczony bo niektórze ksoci sa granatowe teraz i nie mam pojecia dlaczego. Czy ktos potrafi to wyjasnic ? http://img801.imageshack.us/f/70019847.jpg/
dac77 Napisano 25 Lipiec 2010 Napisano 25 Lipiec 2010 Kolory są kodowaniem różnych constrainów również w 2.49. Nie przenoś kości bo coś inaczej działa i się niektóre constrainy dziwnie zachowują.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się