mariusz_maciag Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Ok. Umęczyłem od podstaw (z kursem z DT) jakiś słabiutki rig postaci.I potrzebuję teraz dodać jej ubranko - powiedzmy sukienkę. Pytanie jak się do tego zabrać ? Animować golasa i potem dodawać ubranko i poprawiać, poprawiać, poprawiać ? Animowanie z dodanym już ubrankiem nie wchodzi w gre, bo czekam z minute na zmiane klatki. Usiłowałem zmieniać divisions na modelu postaci z którym ubranko koliduje, ale bez specjalnych efektów. Aby postać mi kolidowała z ubrankiem zrobiłem z niej rigid body - static object z Use deforming geometry. Może tutaj strzeliłem rakiete ? :) Naczytałem się troche o niewielkiej używalności clotha z Hudego, tylko czy czekać na H11 (jakieś przecieki o cloth ? :) czy zupełnie odpuścić animowanie tego w ten sposób i kombinować dodatkową siatką + jakieś kości ? Z góry dzięki za jakieś wskazówki jak się do tego zabrać. pozdrawiam, Mariusz.
mariusz_maciag Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 Ok. Umęczyłem od podstaw (z kursem z DT) jakiś słabiutki rig postaci.I potrzebuję teraz dodać jej ubranko - powiedzmy sukienkę. Pytanie jak się do tego zabrać ? Animować golasa i potem dodawać ubranko i poprawiać, poprawiać, poprawiać ? Animowanie z dodanym już ubrankiem nie wchodzi w gre, bo czekam z minute na zmiane klatki. Usiłowałem zmieniać divisions na modelu postaci z którym ubranko koliduje, ale bez specjalnych efektów. Aby postać mi kolidowała z ubrankiem zrobiłem z niej rigid body - static object z Use deforming geometry. Może tutaj strzeliłem rakiete ? :) Naczytałem się troche o niewielkiej używalności clotha z Hudego, tylko czy czekać na H11 (jakieś przecieki o cloth ? :) czy zupełnie odpuścić animowanie tego w ten sposób i kombinować dodatkową siatką + jakieś kości ? Z góry dzięki za jakieś wskazówki jak się do tego zabrać. pozdrawiam, Mariusz.
Kroopson Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Z własnego doświadczenia mogę ci powiedzieć że cloth z houdiniego bardziej nadaje sie do symulowania rozwalanych aut niż tkanin. Jest niby mega dokładny i poprawny fizycznie ale koszmarnie wolny. Napewno pipeline jest taki że animujesz postać i dopiero później ubranie na niej.
Kroopson Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Z własnego doświadczenia mogę ci powiedzieć że cloth z houdiniego bardziej nadaje sie do symulowania rozwalanych aut niż tkanin. Jest niby mega dokładny i poprawny fizycznie ale koszmarnie wolny. Napewno pipeline jest taki że animujesz postać i dopiero później ubranie na niej.
G.P Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Naczytałem się troche o niewielkiej używalności clotha z Hudego, tylko czy czekać na H11 (jakieś przecieki o cloth ? :) Na pytanie odnośnie szmat nie odpowiem, trzeba poczekać aż SYmek coś naskrobie ;). Zaś co do Houdiniego 11, to jutro powinno być wszystko wiadomo ;)
mariusz_maciag Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 No też znalazłem info że jutro.. :) A co do reszty, to walcze póki co jak umiem :) Nie ma co SYmkowi wszystkim głowy zawracać :) pozdrawiam, Mariusz.
mariusz_maciag Napisano 30 Lipiec 2010 Autor Napisano 30 Lipiec 2010 znaczy.. no tego... bo ja dema czy triala to nie znalazłem :) A za $2200 to... :) więc pomęcze to co jest, na moje skromne potrzeby może wystarczy :) pozdrawiam, Mariusz.
SYmek Napisano 30 Lipiec 2010 Napisano 30 Lipiec 2010 Nawiasem mówiąc, Kroopson narzeka, ale sam oszukuje, bo rigguje clotha i symuluje tylko powiewające kołnierzyki ;) (to w ramach podpowiedzi mariusz!). pozdro! skk.
Rekomendowane odpowiedzi