Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ok.

Umęczyłem od podstaw (z kursem z DT) jakiś słabiutki rig

postaci.I potrzebuję teraz dodać jej ubranko -

powiedzmy sukienkę.

 

Pytanie jak się do tego zabrać ?

Animować golasa i potem dodawać ubranko i poprawiać, poprawiać, poprawiać ?

Animowanie z dodanym już ubrankiem nie wchodzi w gre,

bo czekam z minute na zmiane klatki.

Usiłowałem zmieniać divisions na modelu

postaci z którym ubranko koliduje, ale bez specjalnych efektów.

Aby postać mi kolidowała z ubrankiem zrobiłem z niej

rigid body - static object z Use deforming geometry.

Może tutaj strzeliłem rakiete ? :)

 

Naczytałem się troche o niewielkiej używalności clotha z Hudego,

tylko czy czekać na H11 (jakieś przecieki o cloth ? :) czy zupełnie

odpuścić animowanie tego w ten sposób i kombinować

dodatkową siatką + jakieś kości ?

 

Z góry dzięki za jakieś wskazówki jak się do tego zabrać.

 

pozdrawiam,

Mariusz.

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ok.

Umęczyłem od podstaw (z kursem z DT) jakiś słabiutki rig

postaci.I potrzebuję teraz dodać jej ubranko -

powiedzmy sukienkę.

 

Pytanie jak się do tego zabrać ?

Animować golasa i potem dodawać ubranko i poprawiać, poprawiać, poprawiać ?

Animowanie z dodanym już ubrankiem nie wchodzi w gre,

bo czekam z minute na zmiane klatki.

Usiłowałem zmieniać divisions na modelu

postaci z którym ubranko koliduje, ale bez specjalnych efektów.

Aby postać mi kolidowała z ubrankiem zrobiłem z niej

rigid body - static object z Use deforming geometry.

Może tutaj strzeliłem rakiete ? :)

 

Naczytałem się troche o niewielkiej używalności clotha z Hudego,

tylko czy czekać na H11 (jakieś przecieki o cloth ? :) czy zupełnie

odpuścić animowanie tego w ten sposób i kombinować

dodatkową siatką + jakieś kości ?

 

Z góry dzięki za jakieś wskazówki jak się do tego zabrać.

 

pozdrawiam,

Mariusz.

Napisano

Z własnego doświadczenia mogę ci powiedzieć że cloth z houdiniego bardziej nadaje sie do symulowania rozwalanych aut niż tkanin. Jest niby mega dokładny i poprawny fizycznie ale koszmarnie wolny.

Napewno pipeline jest taki że animujesz postać i dopiero później ubranie na niej.

Napisano

Z własnego doświadczenia mogę ci powiedzieć że cloth z houdiniego bardziej nadaje sie do symulowania rozwalanych aut niż tkanin. Jest niby mega dokładny i poprawny fizycznie ale koszmarnie wolny.

Napewno pipeline jest taki że animujesz postać i dopiero później ubranie na niej.

Napisano
Naczytałem się troche o niewielkiej używalności clotha z Hudego,

tylko czy czekać na H11 (jakieś przecieki o cloth ? :)

Na pytanie odnośnie szmat nie odpowiem, trzeba poczekać aż SYmek coś naskrobie ;). Zaś co do Houdiniego 11, to jutro powinno być wszystko wiadomo ;)

Napisano

Nawiasem mówiąc, Kroopson narzeka, ale sam oszukuje, bo rigguje clotha i symuluje tylko powiewające kołnierzyki ;) (to w ramach podpowiedzi mariusz!).

 

 

pozdro!

skk.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności