mariusz_maciag Napisano 26 Lipiec 2010 Share Napisano 26 Lipiec 2010 Ok. Umęczyłem od podstaw (z kursem z DT) jakiś słabiutki rig postaci.I potrzebuję teraz dodać jej ubranko - powiedzmy sukienkę. Pytanie jak się do tego zabrać ? Animować golasa i potem dodawać ubranko i poprawiać, poprawiać, poprawiać ? Animowanie z dodanym już ubrankiem nie wchodzi w gre, bo czekam z minute na zmiane klatki. Usiłowałem zmieniać divisions na modelu postaci z którym ubranko koliduje, ale bez specjalnych efektów. Aby postać mi kolidowała z ubrankiem zrobiłem z niej rigid body - static object z Use deforming geometry. Może tutaj strzeliłem rakiete ? :) Naczytałem się troche o niewielkiej używalności clotha z Hudego, tylko czy czekać na H11 (jakieś przecieki o cloth ? :) czy zupełnie odpuścić animowanie tego w ten sposób i kombinować dodatkową siatką + jakieś kości ? Z góry dzięki za jakieś wskazówki jak się do tego zabrać. pozdrawiam, Mariusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz_maciag Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 26 Lipiec 2010 Ok. Umęczyłem od podstaw (z kursem z DT) jakiś słabiutki rig postaci.I potrzebuję teraz dodać jej ubranko - powiedzmy sukienkę. Pytanie jak się do tego zabrać ? Animować golasa i potem dodawać ubranko i poprawiać, poprawiać, poprawiać ? Animowanie z dodanym już ubrankiem nie wchodzi w gre, bo czekam z minute na zmiane klatki. Usiłowałem zmieniać divisions na modelu postaci z którym ubranko koliduje, ale bez specjalnych efektów. Aby postać mi kolidowała z ubrankiem zrobiłem z niej rigid body - static object z Use deforming geometry. Może tutaj strzeliłem rakiete ? :) Naczytałem się troche o niewielkiej używalności clotha z Hudego, tylko czy czekać na H11 (jakieś przecieki o cloth ? :) czy zupełnie odpuścić animowanie tego w ten sposób i kombinować dodatkową siatką + jakieś kości ? Z góry dzięki za jakieś wskazówki jak się do tego zabrać. pozdrawiam, Mariusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 26 Lipiec 2010 Share Napisano 26 Lipiec 2010 Z własnego doświadczenia mogę ci powiedzieć że cloth z houdiniego bardziej nadaje sie do symulowania rozwalanych aut niż tkanin. Jest niby mega dokładny i poprawny fizycznie ale koszmarnie wolny. Napewno pipeline jest taki że animujesz postać i dopiero później ubranie na niej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 26 Lipiec 2010 Share Napisano 26 Lipiec 2010 Z własnego doświadczenia mogę ci powiedzieć że cloth z houdiniego bardziej nadaje sie do symulowania rozwalanych aut niż tkanin. Jest niby mega dokładny i poprawny fizycznie ale koszmarnie wolny. Napewno pipeline jest taki że animujesz postać i dopiero później ubranie na niej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.P Napisano 26 Lipiec 2010 Share Napisano 26 Lipiec 2010 Naczytałem się troche o niewielkiej używalności clotha z Hudego, tylko czy czekać na H11 (jakieś przecieki o cloth ? :) Na pytanie odnośnie szmat nie odpowiem, trzeba poczekać aż SYmek coś naskrobie ;). Zaś co do Houdiniego 11, to jutro powinno być wszystko wiadomo ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz_maciag Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 26 Lipiec 2010 No też znalazłem info że jutro.. :) A co do reszty, to walcze póki co jak umiem :) Nie ma co SYmkowi wszystkim głowy zawracać :) pozdrawiam, Mariusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SYmek Napisano 30 Lipiec 2010 Share Napisano 30 Lipiec 2010 Syflex. skk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariusz_maciag Napisano 30 Lipiec 2010 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2010 znaczy.. no tego... bo ja dema czy triala to nie znalazłem :) A za $2200 to... :) więc pomęcze to co jest, na moje skromne potrzeby może wystarczy :) pozdrawiam, Mariusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SYmek Napisano 30 Lipiec 2010 Share Napisano 30 Lipiec 2010 Nawiasem mówiąc, Kroopson narzeka, ale sam oszukuje, bo rigguje clotha i symuluje tylko powiewające kołnierzyki ;) (to w ramach podpowiedzi mariusz!). pozdro! skk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi