incorect Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Chciałem zapytać jak zrobić animację migających świateł. Męczę się z tym kilka godzin i nic nie wychodzi. Próbowałem za pomocą modyfikatora multiply, co prawda dziłają, ale nieregularnie i nie wiem dlaczego wartości same mi się zmieniają :/ Może naświetlę jaką mam scenę. Ogólnie szyby wentylacyjny przez, który leci kamera. W czasie "lotu" chciałem zrobić migające czerwone światło. Jak już wspomniałem nie bardzo mi to wychodzi. Czytałem gdzieś, że w "Track View" można dodać jakąś funkcję, aby mrygały automatycznie, ale nie mam pojęcia jak to zrobić. Każdy działający pomysł będzie dla mnie nie oceniony. Jeszcze mam jedno pytanie. Otóż szyb jest połączony z korytarzemjuż i te światła, które mam w szybie oświetlają mi też ten korytarz mimo, że są za ściana :/ Jakby ktoś jeszcze znał rozwiązanie na ten problem to byłoby super. Pozdrawiam
Gość kakaku Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 światło->PPM->editor Curve-> multiply-> i tam jakos noise dodajesz (sorki ale bez maxa, jakbys mial problem to sprobuje inaczej wytlumaczyc z maxem:P
blinq Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Możesz zanimować intensity światła - dać tangents jako step/. Animujesz jedno mrugnięcie i w curve editor wchodzisz w controllers - out of range types. Tam możesz ustawić, żeby animacja się loopowała. Pozdrawiam
incorect Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 Dzięki za odpowiedź kakaku, ale dochodzę do edit curve i nie mogę tam nigdzie znaleźć multiply :/ A już nie wspominając o noise. Tak, żebyś wiedział w razie czego to mam 10 światełek omni. I nie wiem czy wszystkie na raz można w ten sposób ustawiać czy każde pojedynczo. Były kopiowane jako instance. Będę wdzięczny za jakąś precyzyjniejsza instrukcję jak to ustawić ;]
incorect Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 Blinq również dzięki za odpowiedź :) Powiedź mi tylko jak ustawić tangens jako step... I to samo pytanie czy da się to ustawić na raz dla wszystkich źródeł światła czy tylko dla jednego ?
blinq Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 Jeżeli masz je jako instancje po powinny razem mrygać. A co do step to masz taki przycisk kolo bezier, linear w curve editorze. Znajdziesz, a jak nie to F1 ;) I jeszcze dodam, że ta metoda którą ci podałem jest do regularnego mrugania. Jak chcesz nieregularnie to musisz walczyć z noisem ;) Pozdro
incorect Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 Powinny mrygać razem, bo na tym samym kablu :) Będę szukał zobaczymy czy znajdę. Dzięki za pomoc... Pozdro
Gość kakaku Napisano 26 Lipiec 2010 Napisano 26 Lipiec 2010 no to tak, światło->PPM->editor Curve-> (+) object Omni Light-> klikasz (+) -> multipier->PPM-> Assign Controler->Noise ->no i sie bawisz:)
incorect Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 Udało mi się uruchomić w ogóle te krzywe, ale ustawił nie noise tylko on/off, bo lepiej ta krzywa wyglądała. Wszystko spoko, światło się włącza i wyłącza tylko za szybko. Maksymalnie na 2-3 klatki to migocze jak głupie. Jak przedłużyć ten skok ?
incorect Napisano 26 Lipiec 2010 Autor Napisano 26 Lipiec 2010 uff :) poradziłem sobie z tymi krzywymi. trochę zabawy jest, ale wynik ładny. pozostał tylko problem, że moje światełka świecą przez ściany :/ ma ktoś jakieś rozwiązanie na to ? ;>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się