Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam taki problem z oświetleniem. Chciałbym osiągnąć efekt snopu światła. Chodzi o to żeby widać było snop światła wpadającego do pomieszczenie zamiast 'świetlistego placka' na powierzchni podłogi (i tu głownie chodzi mi o zwykłe światła, ale chciałbym też wiedzieć czy da się ustawić daylight system, żeby robił właśnie taki efekt). A drugi problem to taki, że jak umieszczam źródło światła w lampce to nie widać wogule, że to ona świeci (pomieszczenie i płaszczyzny na które pada światło rozjaśniają się ale nie da się stwierdzić skąd wydobywa się światło) i ciekawi mnie dlaczego tak się dzieje i jak to zmienić.

 

Tak jak w temacie, używam 3ds 2010 i mentala

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

hm... mam taki problem z tym volume lightem, ponieważ wytwarza on u mnie jakby cień zamiast światła, znalazłem w necie, że to przez daylight system ale nie moge znaleźć rozwiązania problemu =\ Jeśli ktoś mógłby podpowiedzieć co z tym zrobić to byłbym wdzięczny

Napisano

W mentalu uzywa sie do tego shader'a parti volume. I rzeczywiscie są problemy z tym przy daylight. Trzeba dodac ten shader w panelu mental'a w volume output [chyba]. Osobiscie nie polecam ,wiele parametrow dla których nie znalazlem dobrego opisu co tak naprawde kontroluja i ekstremalnie wydluza czas renderingu.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności